Tuesday, May 18, 2010

Popijam Melise

i nawet mi smakuje. Melisa po angielsku to Dragonhead (smocza glowa). Nazwa pochodzi od kwiatow, ktorymi to ziolo zakwita. Wygladaja jak smocze glowki.

03:26 Hrs. Budzi mnie siusiu.

FIRST NEWS! FIRST NEWS! FIRST NEWS!

Firma ochroniarska PARAGON SECURITY na potege szuka ochroniarzy. Ostro sie reklamuja w THE SUNDAY SUN.

04:30 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze 13-stopniowo. Temp. w kuchni 19.7C.

04:40 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju konopnego mum's original na pusty zoladek + zagryzam czekoladka Xocai POWER.

04:45 Hrs. Lektura tronowa. "MACLEAN'S".

What causes atrial fibrillation?
Quite often, the cause of AF is not known. However, there are a few conditions that might lead to its development. High blood pressure is the most common cause. Others include a previous infection of the heart, congenital heart disease, overactive thyroid or excessive use of alcohol ("A growing risk factor for stroke", HEART & STROKE FOUNDATION, MACLEAN'S JUNE 15 '09).

05:30 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 79 kg.

05:39 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" "There she is ... First Arab-American is crowned Miss USA - but not before winning a pole dancing contest" na okladce.

06:12 Hrs. Wkladam do torby 2 kanapki + 2 banany + 2 jablka. Temp. w kuchni 25.2C. Na dworze 13C.

06:27 Hrs. "Bylas w szkole calej najpiekniejsza" - unosi sie w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM, gdy odpalilwm maszyne. 72 kroki do samochodu. Zachmurzenie duze + spiew ptakow. W dzienniku: Wielka woda na poludniu Polski. General sil powietrznych Zaledzki podal sie do dysmisji.
ESSO, Shell, Canadian Tire, Petro-Canada biora za litr paliwa $0.97.3.

Czestuje sie gazetami ze skrzynek. "24H Toronto" z "Anti-Bullying. Burke's tears for Brendon" na okladce + "Metro" z "Have a quickie. Toronto, Montreal encourage a little travel cheating" na okladce.

11:30 Hrs. Lapie mnie arytmia. Po zjedzeniu kanapek.

13:35 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

15:10 Hrs. Kupuje obiad w Warmia Deli ($8.19). Grochowka + salata fasolowa.

15:33 Hrs. W domu. Na dworze slonecznie + wietrznie. 18-stopniowo. Izabelinki wygrywaja na wietrze. Temp. w kuchni 21.6C.

16:26 Hrs. Pije herbatke ziolowa MELISA na arytmie.

16:38 Hrs. Czytam blog BMB. Ja unikam pisania o pracy. Nie, nie mam nic przeciwko temu, ze Big Moose pisze o swojej firmie. Ogolnie raczej blogierom odradza sie pisac o pracy. Szczegolnie zas krytykowac swoich bosow na swoim blogu. Tu w Ameryce wielu juz wylecialo z pracy z tego powodu.

17:17 Hrs. Badam stezenie cukru we krwi. 5.8 mmol/L. Po wypitej Melisie + arytmia + uczucie glodu w zoladku.

17:44 Hrs. Dzwoni szpital Bridgepoint. Chca zebym uczestniczyl w memoriale poswieconym zmarlym osobom w szpitalu. Ja mialbym polozyc wieniec z nazwiskiem Isabeli. W czwartek 27 maja. Zgadzam sie.

wtorek
VII tydzien okresu wielkanocnego

"A to jest zycie wieczne: aby znali Ciebie, jedynego prawdziwego Boga, oraz Tego, ktorego poslales, Jezusa Chrystusa. Ja Ciebie otoczylem chwala na ziemi przez to, ze wypelnilem dzielo, ktore Mi dales do wykonania. A teraz Ty, Ojcze, otocz Mnie u siebie ta chwala, ktora mialem u Ciebie pierwej, zanim swiat powstal" ("modlitewnik ojca Leona Knabita").

19:25 Hrs. Wynosze pojemnik ze smieciami na chodnik + zalewam wrzatkiem ziola SKRZYP & SZALWIA + nakrywam kubki talerzykami aby sie zaparzyly.

20:25 Hrs. Pije 2 kubek ziola SKRZYP + ide do lozka z kubkiem ziola SZALWIA.

1 comment:

Big Moose said...

Ja mam na tyle szczęścia że ze swoim bosem mam na tyle dobre przyjacielskie stosunki że pewne rzeczy mogę mówić mu wprost ... wątek może trochę zgryźliwy ale w 90% nie konkretny.
Ale masz racje o pewnych rzeczach nie powinno się pisać. Ot tak po prostu.