Monday, May 17, 2010

Medycyna konwencjonalna

nie pomaga. Szpikuje cie tylko chemia, ktora rujnuje watrobe i czyni z ciebie roslinke. Doktorzy traktuja ciebie jak numer, z ktorego wysysa sie pieniadze. Leki, ktore przepisuja tylko uzalezniaja ciebie i robie z ciebie krolika doswiadczalnego.

Medycyna konwencjonalana nie sprawdzila sie w przypadku s.p. Isabel i nie sprawdza sie w moim. Nawet kamien nerkowy sam bym wysikal. Co zreszta zrobilem. Ingerencja urologa byla niepotrzebna. Tylko przyniosla mi potworne bole i niepotrzebne koszta finansowe.

To samo z sercem. Kardiolog przypisala mi leki, ktore nic nie pomagaja. Biore rano i wieczorem tabletki, a arytmia dalej mnie wykancza. Kardiolog nie wie co ja powoduje. Cukrzycy nigdy bym nie mial pod kontrola biorac tylko przez doktora przypisane leki, tak jak wiekszosc cukrzykow ktorych znam. Ziola i medyki alternatywne, takie jak produkty konopne + czekolada Xocai ustabilizowaly mi cukier we krwi.

Na te arytmie, to pomoc przychodzi z roznych stron. Pan Miecio mowi abym sprawdzil wode OCEAN PLASMA. Woda ta moze ponastawiac mi znow sygnaly elektryczne w taki sposob aby nie powodowaly arytmii. Pan Eric mowi abym pil Melise. Ktora juz dzisiaj zaczalem pic z firmy Vitax. Kupilem pudelko (20 torebek) Melisy w Eden Garden.

02:58 Hrs. Budzi mnie siusiu + 3 lyki zielonej herbaty.

03:11 Hrs. Budzi mnie siusiu + arytmia.

04:30 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze 9-stopniowo. Temp. w kuchni 19.3C.

04:36 Hrs. Pije lyzke stolowa oleju konopnego mum's origianal na pusty zoladek + zagryzam czekoladka Xocai POWER.

04:40 Hrs. Lektura tronowa. "Rodzina".

05:25 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 78 kg.

05:27 Hrs. Ceremonia lancuchowa.

05:45 Hrs. Podnosze "National Post" z werandy z "Blood stains Thai streets after weekend of clashes" na okladce.

06:42 Hrs. "Pogoda dla bogaczy" - unosi sie w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. 62 kroki do samochodu. Slonecznie + spiew ptakow. 9-stopniowo. W dzienniku: Powodzie na Podkarpaciu. Pyl wulkaniczny nad Europa znow zamyka lotniska.
ESSO, Shell, Canadian Tire, Petro-Canada biora za litr paliwa $0.99.2.

Czestuje sie ze skrzynek gazetami. "Metro" z "Hookup unveiled. Woman suing Rogers after affair discovered by hubby" na okladce + "24H Toronto" z "Sunny Days. Warm weather delights" na okladce.

07:11 Znow lapie mnie arytmia.

14:11 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

15:14 Hrs. Kupuje obiad w Warmia Deli ($10.26). Rosol + salatka warzywowa + "Gazeta". Na okladce:

* Woda zalewa domy i burzy mosty (Wadowice odciete od swiata).
* Msza na Monte Cassino za zolnierzy II Korpusu (66. rocznica zdobycia Monte Cassino).
* PiS goni PO, Kaczynski Komorowskiego.
* Kolejne oskarzenie Polanskiego.
* Trzech polskich zolnierzy rannych w Afganistanie.
* Zakaz demonstracji przeciwnikow Miedwiediewa.
Dwie fotografie: (1) Silne opady deszczu spowodowaly dramatyczny wzrost poziomu rzek; (2) Charlotte Lewis podczas konferencji prasowej.

15:20 Hrs. W Eden Garden kupuje worek jablek, chalwe, Melise i banany ($11.80).

15:46 Hrs. W domu. Na dworze zachmurzenie niewielkie. 20-stopniowo. Temp. w kuchni 21.2C. Ze skrzynki na listy wyjmuje magazyn "Hello! Canada" z "Hello! Celebrates 50 Most Beautiful Canadians" na okladce + "Canadian Security" z "Women in Security" na okladce.

17:04 Hrs. Pije herbatke ziolowa MELISA.

18:02 Hrs. Pije herbatke ziolowa SKRZYP.

19:30 Hrs. Po rozmowie z Ryskiem przegladam Big Moose Blog.

poniedzialek
VII tydzien okresu wielkanocnego

"Oto nadchodzi godzina, a nawet juz nadeszla, ze sie rozproszycie kazdy w swoja strone, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mna. To wam powiedzialem, abyscie pokoj we Mnie mieli. Na swiecie doznacie ucisku, ale miejcie odwage: Jam zwyciezyl swiat" ("modlitewnik ojca Leona Knabita").


20:10 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

No comments: