Saturday, March 31, 2012

70 kg. +

drugi dzien z rzedu arytmia i przyspieszony rytm serca. I czy te nerwy sa potrzebne mi na stare lata? I to tu w High Parku? Oazie wolnosci i spokoju w Toronto. To nerwowka wykancza mi serce. Traktuje sie mnie jak przestepce z powodu posiadania 2 samochodow. Miasto nie pozwala mi zrobic podjazdu do swojej rezydencji. Czyli "prywatna wlasnosc", ale z miejskim pozwoleniem. Moze trzeba myslec o szukaniu miejsca gdzie rzeczywiscie rzecz prywatna jest swieta. A niby ten kraj jest zbudowany tez na solidnej bazie brytyjskiej wolnosci. Gdzie dom Anglika byl jego zamkiem. Tu w High Parku wolnosci i wlasnosci prywatnej nie doswiadczysz. Za to na balkonach kwitnie socjalizm.


31 marca

Moj najdrozszy Ojcze,
pamietajac o serdecznej opiece, jaka mnie otaczales, teraz, gdy zbliza sie Wielkanoc, odczuwam swiety obowiazek zlozenia Ci z tej okazji zyczen, zeby obfitowala ona we wszystkie laski, ktore moga Ci zapewnic szczescie tu na ziemi i doprowadzic do nieba.
Takie jest, Ojcze, moje dla Ciebie zyczenie i mysle, ze sprawi Ci przyjemnosc. Ze swej strony w tak wielkie swieto nie omieszkam w swej niegodnosci pomodlic sie do zmartwychwstalego Jezusa w intencji Twej pieknej duszy - zreszta nie zapominam o modlitwie za Ciebie kazdego dnia.
Podczas tych swietych dni bardziej niz kiedy indziej zadrecza mnie ow zazdrosnik. Prosze Cie wiec, usilnie polecaj mnie Panu, zebym nie padl ofiara tego wspolnego naszego wroga.
Bog jest jednak ze mna, a pociechy, ktorych zawsze daje mi zakosztowac, sa tak slodkie, ze nie potrafie Ci tego opisac.
(31 marca 1912, do ojca Benedykta z San Marco in Lamis - Ep. I, s. 269) ("365 dni z ojcem Pio").

04:50 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:50 Hrs. Budzi mnie siusiu.

No comments: