Thursday, March 01, 2007

Caly w oparach

migdalkowo-miodowych.

05:50 Hrs. Prysznic. Dzisiaj wcieram gapka w cialo mydelko Pink Peony Bath and shower gel Perfumes PERLIER Milano, o zapachu i wlasciwosciach migdalkowo-miodowych. Co za uczta dla skory. Co za radosc dla nosa. Piana iskrzy sie i bulgocze.

06:10 Hrs. Kolorowe sny! - wykrzykuje Niemen a.k.a. Wydrzycki w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. A ja w miedzyczasie wykonuje: 31 pompek + 10 przysiadow + sklony i skrety + karatekowe wyrzuty rak i nog.
Zbiegam do kuchni na szybka ceremonie lancuchowa. Znow na gore, a tam: podkoszulek, kalesonki, skarpetki, koszulka, marynarka, karawat + sprysniecie za uszami OBSSESION Kalvin Klein.

06:30 Hrs. Dziennik w PRT 1320 AM. Polska wykupila za miliard dolarow udzialy z Exon do eksploatowania zloz gazowych na Morzu Norweskim. Gazociag bedzie przebiegal przez krolewska Danie. Czyzby uzaleznianie sie or ruskiego smoka?

Clashes erupt at Danish eviction (BBC NEWS - http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6408525.stm).

06:40 Hrs. Rozswietlilo nas swiatlo wszystkich gwiazd - unosi sie w Polskim radiu. Na dworze sucho i minus 4-stopniowo. Temp. odczuwalna - 9. Beaver, Canadian Tire, Petro-Canada bez benzyny. ESSO za litr bierze $0.99.3. Przede mna czerwona luna wschodzacego slonca odbita w szklanych wiezowcach za autostrada 727.

06:46 Hrs. Gdzie tak jest? Na pewno nie tu - unosi sie w radiu gdy dojezdzam do hurtowni.

13:30 Hrs. Rozpoczela sie burza sniezna. Straszna wichura i sniezyca. Widocznosc 50-60 metrow.

20:59 Hrs. Jezu serce Twe schronem mym - unosi sie w Radiu Maryja na fali 1320 AM. Snieg przemienil sie w zamarzajacy deszcz. Wracam z pracy. Pracowalem dluzej. Zmiennik zachorowal. Slisko jak cholera. Blotko solne grube na stope. Czuje jak wali w podloge samochodu. Na moscie rzeki Humber wichura znosi mi samochod. Dobrze, ze jezdnia prawie pusta. Caly dzien w radiu nadawali zeby nie wyjezdzac na ulice, jesli sie nie musi.

3 comments:

froggie said...

*WYCINKI DLA STRÓŻA*

Komentuje: Edward Kuciak
2007-03-01
JEST MOTYW !!!
Prusiński, ktory od lat systematycznie znieslawia mnie i moja rodzine w Internecie m.in. podszywajac sie pode mnie na roznych forach dyskusyjnych, okazuje sie, ze ma jednak ruskie pochodzenie i rodzinne powiazania z UPA + nazistowskie inklinacje (ojciec byl straznikiem w niemieckim obozie koncentracyjnym!).
Nic dziwnego, ze pisanie na blogu historii mojej rodziny z Wolynia, ktorej czlonkowie zwalczali UPA i nazistow, oraz pomagali Zydom, spowodowaly taka fale atawistycznej nienawisci do mnie i do mojej rodziny.
Wyjasnia to takze jego zarliwa nienawisc do Polakow, Katolikow i Zydow. Szczegolnie zas do szlachty. Poniewaz osobnik ten nalezy do kregu moich tzw. "znajomych" z Ustki, gdzie miałem nieszczescie poznac go na moim slubie i pod przykrywka dziala w Kosciele Katolickim, od dzisiaj moj adres e-mailowy Lewed@rogers.com jest dla niego zablokowany. Kontakt ze mna nawiazac moze tylko listownie lub telefonocznie: 01 CA +1 4167609728 Zadzwon i 01 CA +1 4162704535 Zadzwon oraz do mojego brata Ryska 01 CA +1 9052753938 Zadzwon Przepraszam za te niedogodnosc, ale czas lustracji nadchodzi. Prawda moze byc bolaca, ale prawda tylko nas wyzwoli. Twoj wrog i przesladowca moze okazac sie twoim najwiekszym "przyjacielem"!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kuciak jesteś dzieckiem Stalina!
Autor: Syn Lucjana P.
2007-03-02 07:56
Co do mojego ojca, to zdrowie stracil przez Ubecję.
Jedź do Otwocka durniu jeden na ul. Poniatowskiego jest Komenda Czerwonych Morderców.
Mój ojciec walczył w pojedynkę ze zbrodniarzami. Kilkakrotnie siedział za to we więzieniach PRL.
To co on robił w latach 50-60, ty bys mial mokro w gaciach.
Na pewno byś pochodu 1-majowego nie zatrzymał,a on potrafił to zrobić...tylko w pysku silny zawsze byłeś razem z tym gnojkiem Izdebskim.

Zostaw mojego ojca w spokoju Przecież nie żyje... Niech mu Ziemia lekką będzie. Zajmij sie lepiej swoją jeszcze żyjącą matką, żeby nie była na łasce u obcych ludzi!
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ustka wstydzi się za Edwarda Kuciaka. Bolo i Marian z Ustki 2007-02-18 10:57
RE: Ustka wstydzi się za Edwarda Kuciaka.
Maria Magdalena 2007-03-02 17:13zwiń

RE: Ustka wstydzi się za Edwarda Kuciaka.
Autor: Maria Magdalena 2007-03-02 17:13
Pan Edward Kuciak, były mieszkaniec naszego miasta Ustki , obecnie bogaty mieszkaniec Toronto w Kanadzie, już od wielu lat nie opiekuje się swoja matką, która jest zdana jedynie na dobre serce Pani Jesionowskiej oraz życzliwych mieszkańców.
Uważam, że polskie prawo winno scigac tak wyrodnego syna.
Aż smutno o tym pisac...
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post

RE: Ustka wstydzi się za Edwarda Kuciaka. Izabella F. 2007-02-18 11:13
RE: Ustka wstydzi się za Edwarda Kuciaka. uszczanka 2007-02-18 16:56
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

POSTAWMY TAMĘ !!!
Autor: Lewed 2007-03-01 19:58
Należałoby się zastanowic nad skutecznym sposobem postawienia tamy wulgaryzmom propagowanym i szerzonym na tym forum przez sławetnego pieniacza Zygmunta Prusińskiego.
A jeśli, by i to nie pomogło należy mu dac dożywotniego bana za obrażanie i szkalowanie porządnych ludzi.
Więcej na ten temat poczytasz na Lewed`s Blog czyli Dziennik Polskiego Szlachcica.
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RE: POSTAWMY TAMĘ !!!
Autor: Zygmunt Jan Prusinski 2007-03-02 09:29
Owszem mam komputer od ponad dwoch lat. Nie jest nowy ale mi wystarcza do pisania Poezji Narodowej, ktora mozez w czesci czytac rowniez na tym forum, psi kutasie. Zakochalem sie w czytelnikach Polakach z krwi i kosci i tworze dla nich literature faktu.
Jestem uznanym literartem w calej Polsce i poza jej granicami, sam mnie drukowałeś na swoim, pożal sie Boże, blogu. Powinien się on nazywac Blog Przepisywacza czyli Złodzieja Cudzych Mysli!
Zaden swinski kutas, taki jak Ty mi nie jest w stanie dorownac w intektualnej walce. Szczam Ci prosto w ryj a Ty pij moje szczyny przez swoja słomkę!
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post

froggie said...

* WYCINKI DLA CIECIA *

Nawet idiota Prusinski ma swoje miejsce w Ustce
Autor:Edward Kuciak
2007-03-02 19:46
Poeta od kartofli wystepujacy tu jako Maria Magdalena, czyli Zygmunt Jan Prusinski, gwalciciel skazany przez sad, gorszyciel wlasnych dzieci, seksualny maniak, damski bokser, pasozytujacy na kobietach, bijacy wlasna matke, szaleje z zazdrosci, ze nie moze mieszkac na Zachodzie. Doczekala sie Ustka idioty i musi z nim zyc.
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bydlaku! w Ubecji pracowałeś, ty ścierwo!
Autor: Zygmunt Jan Prusinski
2007-03-02 19:59
Ja od dziecka walczyłem o dobro Narodu Polskiego, poświęciłem mu całe swoje zycie.
Od kilku lat zająłem się ostrzejszą walka o Narodowe Dobro. Podjąłem fizyczną walkę i walkę filozoficzną.
Niebawem oglosze program polityczny mojej partii zarejestrowanej w Gdanskim Sądzie Okręgowym. Mam juz ponad dwa tysiące członków.

A ty sie odwal od mojej rodziny komunistyczna wszo z Kanady!
[+] odpowiedz[-] skasujcie ten post

froggie said...

* CIECIOWI DO STRÓŻÓWKI *

Aby sprawiedliwości stało się zadośc! [ Odpowiedz ]
'~Kościelny'
2007-03-01 21:48:49
Czy Ukrainiec niejaki Edward Kuciak, uciekinier z Polski do Kanady, będzie wydany polskim władzom? Czy tez tak bedzie, jak z Edwardem Mazurem - granie na zwłokę..