Monday, January 06, 2014

Wczorajsza wyprawa

na szczupaka bardzo mi sie spodobala. Podstawowa rzecz przetrwania na lodzie to jest mentalne przeprogramowanie sie na survival mode. Dobrze sie tez czlowiek wycisza przy lowieniu ryb. Modlitwa + kontemplacja bardzo wskazane.



Oprocz sprawdzenia sprzetu do przetrwania byla tez okazja do prezentacji wedek. 2 moje + 2 Ryska. Jedna dluzsza, druga krotsza. Uzbrojone na szczupaka i na drobnice.

Stanowisko #1 (Ed)

Stanowisko #2 (Rys)
Stanowisko #3 (Rys)

Stanowisko #4 (Ed)
Lecielismy na 4 wedki. Moje po bokach. Ryska w srodku. Dwa brania zaliczylo stanowisko 3. Ryska wedka. Ogrzewalismy sie na zmiane w namiociku. Na jedna osobe dosc komfortowy. Mozna wyciagnac nogi. Przez okienka wpada wystarczajaca ilosc swiatla na lekture.

Lektura przy posilku


04:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi.

06:35 Hrs. Wsiadam do samochodu. Nie moglem otworzyc drzwi swojej Hondy. Rysiek podrzuca mnie Envoyem

06:39 Hrs. Czestuje sie ze skrzynek na chodniku 2 gazetami. "Metro" z "Go straight to the principal's office! It's time for your weed. Calgary student gets the OK to use medical marijuana on school grounds" na okladce +  "24hrs" z "Flash freeze. Icy commute forecast for today in Toronto, as much of Canada and U.S. experience 'life-threatening cold' " na okladce.

16:33 Hrs. W domu. Na dworze minus 9-stopniowo. Odczuwalne -20C. Temp. w kuchni 22C. Na stole lezy "National Post" z "Recognize 'Jewish' Israel: Kerry. Palestinians refuse. Latest snag in negotiations for peace deal" na okladce.


No comments: