Monday, March 08, 2010

Rozzwiane nadzieje

Dzis mialem spotkanie przedoperacyjne w szpitalu sw. Jozefa (A Pre-Admit). Po roznych badaniach widzial mnie doktor urolog Umesh Jain. Ten sam co robil cystoskopie na mnie. Powiedzialem mu jakie katusze przechodze przez ostatnie tygodnie. Ile bolu doznaje i co wypluwam z moczem. Popatrzyl na zaschniete kawalki, ktore przynioslem w butelce. Takze pokazalem mu pusty pojemniczek z CHANCA PIEDRA, mowiac, ze biore to od cystoskopii. "Ah, Chanca Piedra" - wykrzyknal, jakby znal produkt. "To grudki krwi" - powiedzial. To nie kamien, skomentowal patrzac przez szklo butelki. Poza tym przypomnial mi, ze zrobil mi bypass i jest niemozliwoscia abym kamien wysikal. I Chanca Piedra w tym nie pomoze, zauwazyl, nieznacznie sugerujac abym sobie odpuscil to ziolo.

Nadzieje rozprysly sie jak mydlane banki, ze moze nie bedzie operacji. Ale bedzie. Ide pod noz 1 kwietnia. Uspia mnie i beda wyjmowac kamien hirurgicznie.

00:20 Hrs. Budzi mnie siusiu.

01:10 Hrs. Budzi mnie siusiu.

02:12 Hrs. Budzi mnie siusiu.

03:33 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:54 Hrs. Budze sie na siusiu + wstaje. Na dworze 2-stopniowo. Z wiatrem odczuwalne jak -3C.

05:02 Hrs. Pije 50 mil soku Karela na czczo.

05:05 Hrs. Lektura tronowa. "Polityka".

"Wojsko dopatrzylo sie, ze amerykanska uczelnie konczy sie z licencjatem, co wowczas oznaczalo brak wyzszego wyksztalcenia, wiec ci cali westpointowcy to sa w sumie gorsi niz taki polski oficer" (Juliusz Cwieluch, "American dream w panterce. Polska armia wyslala ich na najlepsze amerykanskie uczelnie wojskowe. Zainwestowano w nich dziesiatki tysiecy dolarow. Zapomniano tylko po co", POLITYKA nr 51/52, 19-26 grudnia 2009).

05:45 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 78 kg.

05:50 Hrs. Ceremonia lancuchowa.

05:59 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

06:12 Hrs. Pije herbatke ziolowa Flor*Essence. Skonczyla mi sie juz butelka (941 mil). Wystarcza na 37 dni. Biore 25 mil Flor*Essence i dolewam 25 mil gotujacej wody. Czyli 50 mil herbatki na dzien. Rano na pusty zoladek.

06:31 Hrs. Biore 2 kapsulki CHANCA PIEDRA + 1 kapsulke Una de Gato + popijam woda mineralna Jozef.

07:10 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Ottawa outlaws Somali group. Al-Shabab recruiting Canadian youths, minister says" na okladce.

07:14 Hrs. Odpalam maszyne. Jade do szpitala. Slonecznie + spiew ptakow. Petro-Canada na rogu bierze za litr paliwa $1.02.4.

07:23 Hrs. Parkuje na ulicy nieopodal szpitala.

07:34 Hrs. Przy rejestracji lapie mnie arytmia.

09:25 Hrs. Bylo EKG, pobranie krwi, przebadanie + przepytanko przed-operacyjne.

09:58 Hrs. Po rozmowie z dr. Umesh Jain. Kamien dalej siedzi. To co ja wysikuje w bolach to skrzepy krwi. Operacja w Kwietniu.

10:20 Hrs. W domu.

11:25 Hrs. Czestuje sie kawalkiem chalwy + popijam woda mineralna JOZEF.

poniedzialek
III tydzien Wielkiego Postu

"Kiedy Jezus przyszedl do Nazaretu, przemowil do ludu w synagodze: 'Zaprawde powiadam wam: Zaden prorok nie jest mile widziany w swojej ojczyznie'" ("modlitewnik ojca Leona Knabita").

12:31 Hrs. Wyjmuje ze skrzynki na listy magazyn "Hello! Canada" z "Canada's Golden Moments" na okladce. Na dworze slonecznie 13-stopniowo. Temp. w kuchni 21.2c.

13:01 Hrs. Zapalam swieczke. Odmawiam Tajemnice radosne w intencji Isabel.

13:35 Hrs. Biore 1 kapsulke Una de Gato + 2 kapsulki CHANCA PIEDRA + popijam zielona herbata slodzona miodem akacjowym.

14:10 Hrs. Odpalam maszyne. Jade do pracy. Na dworze slonecznie 14-stopniowo. ESSO za litr paliwa bierze $1.02.4.

14:34 Hrs. Parkuje na parkingu w pracy. Slonecznie + wietrznie.

17:12 Hrs. Biore 2 kapsulki CHANCA PIEDRA + 1 kapsulke Una de Gato.

1 comment:

Unknown said...

No to w takim razie 1 kwietnia będę trzymał kciuki za powodzenie