Wednesday, March 18, 2015

Smutna

wiadomosc otrzymalem dzis z Hamburga. Moj przyjaciel Jerzy Rymarz nie zyje. Zmarl w szpitalu w Hamburgu. Wieczne odpoczywanie racz mu dac Panie. A swiatlosc wiekuista niech mu swieci na wieki wiekow. Amen. Jurek byl dobrym czlowiekiem i zasluguje na niebo. Ustczanin. Muzyk. Naoczny swiadek mojej masakry przez milicjantow i ezbecje na komisariacie milicji w Ustce w 1979 roku. W czasie aresztowania go, przez pomylke milicjanci wprowadzili go do pomieszczenia gdzie lezalem na podlodze w kaluzy krwi. Zobaczyl mnie i spanikowal, zaczal sie potwornie wydzierac i rozpoznal jakiegos milicjanta z Ustki. Zazadal zeby zadzwonil po karetke pogotowia. Ten zadzwonil. Gdy juz mnie wzieli na stacje pogotowia, to zostalem uratowany. Zamordowali by mnie jak wczesniej "Kostka". Dlatego Jurkowi zawdzieczam zycie.

Dzis wzialem dzien wolny od pracy. Poszedlem do lekarza aby skierowal mnie na badanie tarczycy i do kardiologa. Ostatnio widzialem kardiologa 3 lata  temu w Polsce. Ale w Polsce jest latwo. Zamawiasz wizyte + placisz i spotykasz lekarza. Tu wszystko jest niby za darmo. Czyli po socjalistycznemu. Trzeba przejsc przez cala biurokracje, kolejki i inne socjalistyczne haczyki. Dal mi skierowanie na ECG. Zaraz poszedlem do labolatorium. Tam mi zrobiono ECG. Powiedzialem doktorowi, ze ostatnio dostaje coraz czestrze i dluzsze ataki arytmii.

Islamscy barbarzynscy zamordowali Polakow w Tunezji. Chyba czas aby rzad Polski sie obudzil i wyslal kilka F-16 do walki z tym scierwem na Bliskim Wschodzie. Uczmy sie od Kanady. Nie ma za silnej armii, ale tepi scierwo bezmilosiernie. Sa podejrzenia, ze atak na Tunezje zostal zainspirowany przez Putina, aby skierowac swiatowa opinie publiczna od Ukrainy, na ktora sie szykuje gdy wiosenne sniegi i blota znikna.

Bibi wygral w Izraelu. Netanyahu to moj guru. To z jego wykladow + ksiazek uczylem sie jak walczyc z islamskim terroryzmem. Congratulation Brother!

"My wife's from rural area. Gun ownership wasn't just for the farm, it was also for a certain level of security when you're a ways away from police, immediate police assistance. But also it's something people use for recreation and the vast, vast majority do so safely" - STEPHEN HARPER.

W tej kwestii zgadzam sie 100% z premierem Stephenem Harperem. Ale czerwony lider z socjalistycznej partii NDP Tom Mulcair jest przeciwko. Nic nowego dla znajacego historie. Jak wszyscy komunisci i socjalisci uwaza, ze narod powinien byc bezbronny. Socjalista Hitler jak doszedl do wladzy w Niemczech to najpierw skonfiskowal bron wszystkim obywatelom.

01:41 Hrs. Budzi mnie siusiu.

No comments: