Friday, June 15, 2018

Przesadzilem

wczoraj z opalaniem. Dzis cierpie i nie wychodze na slonce. Spalony jestem strasznie. Czuje sie fatalnie. Stan podgoraczkowy + niezyt zoladka. Trzese sie z zimna i ubrany jestem w gruby dress w domu. Na zewnatrz przepiekna pogoda. Slonce mocne + blekitne niebo. 30 stopni Celsjusza na tarasie.

"We have to compete, not just on price but on choice, quality and access if we're going to help people make a legitimate choice. I said to the provinces and territories, 'don't let the dollar signs dazzle you' " - COP TURNED POLITICIAN BILL BLAIR

00:27 Hrs. Robie wpis na Facebooku.

00:49 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste.

01:06 Hrs. Siusiu (przezroczyste + lekko puszyste.

01:53 Hrs. Budzi mnie siusiu (przezroczyste + lekko puszyste).

02:53 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

04:09 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

06:39 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste) + + slonce za oknem.

09:34 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

09:40 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Ze wszystkich ludzkich ulomnosci najsmutniejszy jest brak zdrowego rozsadku". Na dworze slonce. Temperatura na tarasie 26C + temp. w kuchni 21C. CBC radio podaje temperature w Toronto. 20C.

09:45 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

10:00 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 70 kg.

10:45 Hrs. Modlitwa brewiarzowa (Jutrznia).

12:00 Hrs. Budze sie + siusiu (slomkowe + puszyste).

No comments: