Monday, June 17, 2013

+

Stephen Harper 2010 Paralympic Games- Day 8dostaje ode mnie premier Kanady pan Stephen Harper. Wlasciwie to juz 2 plusa w swojej kadencji. Pierwszego plusa dostal za zaprzestanie rejestracji broni palnej. Drugiego dostaje za postawienie sie carowi Putinowi. Obama robi w pory przed Ruskami, a Harper sie postawil. I to cieszy. Ale ogolnie ten czerwony Torys jest jednak u mnie na negatywnym za wojne z marihuana.

"Mr. Putin and his government are supporting the thugs of the Assad regime for their own reasons that I do not think are justifiable and Mr. Putin knows my view on that" - PRIME MINISTER STEPHEN HARPER (Daniel Proussalidis, "Putin backing 'thugs': Harper", 24HRS, Monday, June 17, 2013).

00:12 Hrs. Budzi mnie siusiu.

03:24 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze 16-stopniowo.

16:58 Hrs. W domu. Na dworze 24-stopniowo. Slonecznie + lekki wiaterek. Na stole 3 magazyny. 2 HELLO! CANADA. z 17 czerwca z "60 glorious years. Long may she reign. Inside the Queen's spectacular Royal Family celebration" na okladce + z 24 czerwca z "A Royal Wedding. Princess Madeleine of Sweden marries her true love Christopher O'Neill" na okladce + "Marketnews" z "Wilson Electronics, LLC www.wilsonelectronics.com" na okladce.

18:00 Hrs. Na BBC leca Breaking News. OBAMA BELFAST SPEECH. President visiting Northern Ireland for the first time.

18:12 Hrs. Pije 12-st szklanke wody + 2 zabki czosnku.

No comments: