Saturday, March 19, 2011

Youtube Test


Dzien wielki. Bogaty w wiele zdarzen, doswiadczen i nauki. Rozpoczal sie smutno. Zalobna msza o 11 rano w naszym obok kosciele sw. Joanny z Arc (Saint Joan of Arc). Zmarl sasiad, pan Marko z Horwacji.

"WE HAVE LOVED HIM DURING LIFE;
LET US NOT FORGET HIM AFTER DEATH"

ST. AMBROSE

Po Mszy sw. wyskoczylismy z Ryskiem na Roncezwolke. Glownie do tamtego labolatorium. Pobrali 5 fiolek krwi + zrobili EKG. Po drodze byly zakupy. Zywnosc + owoce.

Pozniej pan Eric zamontowal mi zewnetrzny twardy dysk (Desktop Hard Drive) firmy iomega. Takze wprowadzil mnie w arkana publikowania na moim blogu filmow bezposrednio z Youtube. Dotychczas dawalem linki. Teraz z backup dyskiem mam lepsze zabezpieczenie komputera. Takze moge oproznic cyfrowy aparat ze starych zdjec, bo mam juz je zabezpieczone na twardym dysku.

Dzien zakonczylismy kontemplacja poteznego ksiezycya w pelni na tle kolorowej wiezy CN. Z naszego "tarasu dla psow" na ulicy. Widok z naszej gorki. Zrobilem dwie fotografie. Pozniej zeslismy z Ryskiem na dol do sklepu. Rysiek kupil sobie paczke papierosow Peter Jackson w naroznym sklepiku OCTOBER ($9.75). Ja w 7 ELEVEN prase ($9.63): magazyn TIME z "Your data for sale. Everything about you is being tracked - get over it" na okladce + weekendowe wydanie THE GLOBE AND MAIL z "Libya: The Showdown. Japan: A Battered Nation Hangs On" na okladce.

04:03 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:20 Hrs. Budzi mnie siusiu.

08:47 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze slonecznie + 0-stopniowo. Odczuwalne -6C. Temp. w kuchni 21.4C.

20:28 Hrs. Piekny widok z okna mojege studia. Ogromy ksiezyc w pelni + wieza CN.

EWANGELIA
WEDLUG SW. MATEUSZA

7 Nie sadzcie, abyscie nie byli
sadzeni.

2. Albowiem jakim sadem sadzicie,
takim was osadza, i jaka miara mierzycie,
taka i wam odmierza.

3. A czemu widzisz zdzblo w oku
brata swego, a belki w oku swoim nie
dostrzegasz?

4. Albo, jak powiesz bratu swemu:
Pozwol, ze wyjme zdzblo z oka twego,
a oto belka jest w oku twoim?

5. Obludniku, wyjmij najpierw belke
z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby
wyjac zdzblo z oka brata swego.

6. Nie dawajcie psom tego, co swiete,
i nie rzucajcie perel swoich przed
wieprze, by ich snadz nie podeptaly
nogami swymi i obrociwszy sie,
nie rozszarpaly was.

No comments: