Friday, January 07, 2011

Choroba

Ryskowi juz mija. Przyjechal do mnie do Toronto na weekend. U mnie chrypka tez zlagodniala.

WYWIAD Z SAMYM SOBA

GLOS: Widze, ze sie swietnie czujesz. Usmiech na twarzy. Bujasz sie swobodnie w krzesle.
ODPOWIEDZ: Tak, nie narzekam. Samopoczucie dobre. Ale dostalem jakiejs chrypki.
GLOS: Czemu przypisujesz to dobre samopoczucie?
ODPOWIEDZ: Czekoladkom Xocai POWER + djecie skrzypowo-daktylowej. Uzywam je codziennie.
GLOS: Z tego co mi wiadomo sa tez glony i produkty konopne.
ODPOWIEDZ: Tak, biore SPIRULINA + olej konopny i proteiny z konopi. Ale ostatnio zrobilem mala przerwe w ich uzywaniu.
GLOS: Nie wymieniles RAPHACHOLIN C, ktory juz tez od dluzszego czasu uzywasz.
ODPOWIEDZ: Jeszcze w fazie eksperymentalnej, ale rzeczywiscie juz od pewnego czasu go uzywam. I to z nadzwyczajnymi rezultatami - arytmia serca jakby zmalala i zanikala.
GLOS: A co arytmia ma z watroba? RAPHACHOLIN C jest lekiem na watrobe.
ODPOWIEDZ: Tylko potwierdza sie moja teoria, ze arytmia jest powodowana zapaleniem wirusowym watroby i zla funkcja ukladu trawiennego. Leczac watrobe RAPHACHOLIN C lecze tez arytmie, poniewaz chora watroba jest jej przyczyna.


00:16 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:06 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze minus 8-stopniowo. Odczuwalne -14C. Temp. w kuchni 22C.

04:18 Hrs. Pije wode z cytryna + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

04:20 Hrs. Lektura tronowa. "Polityka".

No comments: