Saturday, November 13, 2010

W nocy

przysnil mi sie Tatus Henryk Kuciak. Przygotowywalem mu poslanie. Nie czul sie dobrze. Tez zaoferowalem herbatke. Za zycia w Ustce i on i ja pracowalismy w Stoczni Ustka. Wstawal zawsze wczesniej rano przed praca i robil mi herbatke i sniadanie. Tez przygotowywal kanapki do pracy. I wtedy budzil mnie. Szybko sie mylem, ubieralem, jadlem i bieglem do stoczni. Nie mialem daleko z ul. Kopernika. Przez targowisko, obok gazowni, szkoly, cmentarza, kosciola. Przez tory i bylem na wartowni. Odbijalem karte i rozpoczynalem prace. Zadko sie spoznilem. Odmawiam Tajemnice radosne za jego dusze.

01:45 Hrs. Budzi mnie siusiu. Spocony + glodny. Burczenie w zoladku. Jem garstke ziaren slonecznika i klade sie do lozka.

04:28 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:12 Hrs. Budze sie naturalnie. Snil mi sie Tatus. Na dworze 0-stopniowo. Temp. w kuchni 21.1C.

06:41 Hrs. Biore tabletki + popijam woda po zjedzeniu miseczki cereal Multi-Grain Cheerios + wsypuje troche rodzynek i wkrajam banana.

07:40 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Tighten that belt. As countries around the world push through a series of spending cuts, a look at the pros and cons of the largest austerity measures in history" na okladce.

07:45 Hrs. Lektura tronowa. "Polityka".

Ilosc dostepnej wiedzy podwaja sie co siedem lat i proces ten wciaz przyspiesza...
Krzywa zapominania Ebbinghausa pokazuje, ze po okolo pieciu dniach zapominamy 75 proc. informacji...
Struktury mozgu ucza sie tylko wtedy, gdy sa aktywne, gdy przetwarzaja informacje (Marzena Zylinska, "Szkola szkodzi na mozg", POLITYKA nr 36 (2772), 4 wrzesnia 2010).

08:17 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 82 kg. + zachwiania rownowagi, laknienie, trzesace sie nogi.

08:27 Hrs. Badam stezenie cukru we krwi. 10.8 mmol/L + szklanka wody (1 godz. 46 min. po wzieciu tabletek). Ogolne otumanienie + tracenie rownowagi przy staniu czy chodzeniu.

09:10 Hrs. Popijam herbatke ziolowa SKRZYP + zachwiania rownowagi.

10:02 Hrs. Badam stezenie cukru we krwi. 5.0 mmol/L + burczenie w zoladku z glodu (3 godz. 21 min. po wzieciu tabletek). Czestuje sie czekoladka Xocai POWER + pije zielona herbatke slodzona 1 lyzeczka miodu egipskiego Shifa Honey.

No comments: