Thursday, November 04, 2010

Apteka

Pana Boga to ksiazka Marii Treben. W podtytule "Porady i praktyka stosowania ziol leczniczych". Ostatnio ja studiuje. Poszedlem dzis do rodzinnego doktora Mandel Medicine i powiedzialem mu, ze czuje ze nie mam juz cukrzycy. Tabletki ktore biore na cukrzyce mnie zabijaja. Dalej biore 3 tabletki APO-METFORMIN 500MG + APO-PIOGLITAZONE 30MG. Wczesniej bralem 4 tabletki METFORMIN. Sam przeszedlem na 3.

Teraz biore 2 METFORMIN i 1 PIOGLITAZONE z rana + 1 METFORMIN z wieczora. Po rannej dawce umieram w pracy. Wczoraj o malo nie dzwonilem po karetke. Dziwne procesy zachodza w moim organizmie po wzieciu tych tabletek. Uderzenia krwi do glowy. Mrowienie w glowie. Wypieki na twarzy. Laknienie. Sucho w ustach. Pocace sie dlonie. Zachwianie rownowagi. Ogolne otumanienie.

Doktor mowi, ze to nie mozliwe. Poprzedni wmawial mi, ze bede musial brac te tabletki do konca zycia. Konwencjonalna medycyna nie wierzy w cuda, ziola i modlitwe. Oni tylko wierza w chemie. Doktor Mandel mowi abym dalej bral te leki. Ale one mnie zabijaja. Dzis z rana wzialem tylko 1 tabletke METFORMIN. Zrezygnowalem z drugiej i z tabletki PIOGLITAZONE. Czulem sie zdecydowanie lepiej. I cukier tez nie poszedl do gory.

Zazywam juz prawie rok czekoldaki Xocai POWER + kilka miesiecy olej konopny Hemp Oil. Stracilem 17 kg. Kiedys nie czulem stop. Teraz gilgocza gdy je lekko podrapie. Wyglada na to, ze nie mam juz cukrzycy, a medycyna konwencjonalna dalej mi nakazuje brac chemie ktora mnie zabija.

Czekoladki Xocai sa dobre dla cukrzykow. Tak samo jak olej konopny. Ale lekarze konwencjonalni tego nie uznaja. Zrywam sam. Od jutra przestaje regularnie brac PIOGLITAZONE i zmniejszam o jedna tabletke METFORMIN. Bede bral tylko dwie tabletki dziennie METFORMIN. Jedna z rana i jedna z wieczora.


00:03 Hrs. Budzi mnie siusiu.

02:54 Hrs. Budzi mnie siusiu.

No comments: