Saturday, November 06, 2010

27

minut wzielo mi przejscie 3 stacji metra. Czyli od domu do labolatorium na pobranie krwi. Bloor West Village zawalone ludzmi. Trudno bylo sie przebic i isc szybciej. Matki z dziecmi w wozkach. Psy prowadzone na smyczach. Butiki pelne kupujacych. Grajkowie grajacy skoczne rytmy. Harcerze, kombatanci kwestujacy. Zebracy proszacy o pieniadze. Do tego dodac golebie szwendajace sie pod nogami.

Bylo slonecznie, ale na wietrze mroznie. Kaptur na glowie obowiazkowy + rekawiczki na dloniach. Akurat zaczely dzialac tabletki, ktore wzialem 2 godziny wczesniej. Lekko zamroczony + slaniajacy sie na nogach + potworne uczucie glodu w zoladku. Chemia mnie zabija, ale doktorzy nawet nie chca o tym sluchac. Przestalem brac juz dwie tabletki rano. Ale te ktore biore dalej mnie wykanczaja. W portwelu nosze kartke z lekami, ktore biore. Uaktualniam ja i pokazuje dla pielegniarek i lekarzy, ktorych odwiedzam.

November 5, 2010

MEDICATIONS

Morning

1. 1 Tablet once daily - AVAPRO 300MG IRBESARTAN
2. 1 Tablet twice daily - APO-BISOPROLOL 5MG BISOPROLOL FUMARATE
3. 1 Tablet twice daily - APO-METFORMIN 500MG
4. 1 Tablet daily - TEVA AMIODARONE 200MG
(Discontinued taking APO-PIOGLITAZONE 30MG and 1 Tablet APO-METFORMIN 500MG Nov. 4, 2010)

Evening

1. 1 Tablet daily - APO-ATORVASTATIN 40MG
2. 1 Tablet twice daily - APO-BISOPROLOL 5MG BISOPROLOL FUMARATE
3. 1 Tablet twice daily - APO-METFORMIN 500MG
4. 0.5 Tablet daily (blood thinner) TARO-WARFARIN 1MG

ALTERNATIVE MEDICINE

1. Hemp Oil - 1 tablespoon early morning on empty stomach
2. Chocolate Xocai POWER (antioxidant) 3-4 squares daily
3. SPIRULINA - 1 teaspoon daily

04:12 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:48 Hrs. Budzi mnie siusiu.

No comments: