Saturday, February 27, 2010

Wypadek

Ryskowi przydarzyl sie wczoraj w czasie burzy snieznej. Starszy mezczyzna wpadl w poslizg i wpakowal sie Ryskowi w drzwi od strony kierowcy. Rysiek mial szczescie, ze samochod tego faceta walnal tylko posliskiem, a nie calym rozpedem. Dzis pomoglem Ryskowi sciagnac rozbity samochod z parkingu. Pozniej zabralem Ryska do siebie. Bylo robienie zakupow. Karela. Film rok 2012.

00:31 Hrs. Budzi mnie siusiu.

01:30 Hrs. Budzi mnie siusiu.

03:30 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:07 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:40 Hrs. Budzi mnie telefon od Ryska. Chce abym pomogl mu sciagnac samochod z parkingu. Musi byc przed 12, bo zalicza mu drugi dzien. Stluczka. Krysia nie moze z nim jechac bo akurat na dzisiaj zamowili firme do czyszczenia wentylacji i musi czekac w domu.

07:44 Hrs. Pije lyzke oleju konopnego.

No comments: