Tuesday, February 02, 2010

Dzien bez bolu

Mily wtorek. Taki bezbolesny. Spokojny dzien. Nawet tak jakby czegos brakowalo. Czlowiek przywyczail sie do udreki i bolu cielesnego i jak go zabraknie, to tak jakos nieswojo. Zmawam Tajemnice bolesne w intencji Isabel.

List od prawnika. Sprawa pozytywnie zalatwiona. Rozmowa z Ryskiem. Czarujaca biel ulicy pokrytej swiezym sniegiem. Imelka do Victorii, mojego aniola z firmy Xocai (http://www.mxicorp.com/). Namawia mnie na wizytowki firmowe.

Xocai
Every Wednesday
@ 7pm
Healthy Chocolate
OPPORTUNITY EVENT
Le Dome
1172 North Service Road East, Oakville, Ontario L6H 1A7
Redeem this card at event for FREE chocolate.
Guest of Ryan Lupien (416-993-9787)
ID 134416

Nic wlasciwie nie chce mi sie robic. Jestem taki powolny. Tylko wziac w usta czekoladke. Polozyc sie. Wziac w reke ksiazke "Prawdziwa Historia Czekolady" (The True History Of Chocolate) i zanuzyc sie w slodkiej lekturze. Gleboko, az po szyje + 20 lykow soku z marchwi przez slomke.

00:05 Hrs. Budzi mnie siusiu.

02:48 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:15 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 8-stopniowo. Odczuwalne -13C. Temp. w kuchni 22.9C.

04:26 Hrs. Wstawiam wode do zagotowania + czekoladka Xocai POWER + 15 lykow soku z marchwi.

04:30 Hrs. Lektura tronowa. "Przekroj" (www.przekroj.pl).

22. KALIFORNIA DA NAM PRZYKLAD?
Marihuana przeznaczona do celow medycznych jest dzis legalna w 13 stanach USA. W az 15 parlamentach stanowych trwaja prace nad jej legalizacja i w duzej czesci z nich zakoncza sie w tym roku. Jesli przepisywany przez doktora skret bedzie legalny w wiekszosci stanow, moze to stac sie bodzcem do zmiany prawa federalnego. Zwolennicy legalizacji na uzytek wszelaki, nie tylko medyczny, maja nadzieje, ze drzwi w tej kwestii wywaza prawodawcy z Kalifornii. Tam moze w tym roku dojsc do pierwszego w historii USA glosowania nad pelnym zalegalizowaniem i opodatkowaniem konopi ("77 rzeczy, dla ktorych warto zyc w 2010 roku", PRZEKROJ, 5 stycznia 2010).

05:15 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 79 kg.

05:45 Hrs. Po kopytkach lykam tabletki i zapijam zielona herbata.

05:49 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" (www.nationalpost.com) z "Pope accuses U.K. of violating 'natural law'. Equality Bill" na okladce.

06:05 Hrs. Dawkuje sobie pigulke CHANCA PIEDRA + zielona herbata + witaminy "C" & "D".

06:23 Hrs. Wkladam do torby 2 kanapki + 2 mandarynki + 1 jablko.

06:41 Hrs. "Aj ja ja jaj, kto handluje ten zyje" - spiewa Maryla Rodowicz w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. Na dworze mrozno. Minus 9-stopniowo. Odzuwalne -14C. 72 kroki do samochodu. Ksiezyc przez lekkie chmurki. Ostre skrobanko szyb samochodu z lodu. W dzienniku: Prokuratura w Polsce nakazala aresztowac Szweda, ktory zlecil skradzenie "Arbeit Macht Frei". "Nie ma najmniejszego sladu, ze ja kazalem strzelac" - gen. Wojciech Jaruzelski krytykuje film "Towarzysz General". Ostra zima w Niemczech.
ESSO, Shell, Canadian Tire, Petro-Canada biora za litr paliwa $0.96.1.

15:09 Hrs. W Warmia Deli kupuje obiad ($7). Kapusniak + ruskie pierogi.

15:42 Hrs. W domu. Na dworze minus 2-stopniowo. Odczuwalne -5C. Temp. w kuchni 12.9C. Podkrecam termostat.

15:51 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai Nugget.

17:28 Hrs. Wygladam przez okno. Bialo. Pada snieg. -4C. Odczuwalne -6C. Temp. w kuchni 25.9C.

19:09 Hrs. Biore CHANCA PIEDRA + woda z lodu.

20:40 Hrs. Wystawilem pojemnik ze smieciami na chodnik. Blue Bin. Bialo. Pada lekki sniezek. Samochod przykryty biala warstwo puchu. Bedzie jutro czyszczonko.

20:55 Hrs. Jem 8 lyzeczek ziaren konopi + 1 lyzke nutelli + popijam mlekiem + ide do lozka.

1 comment:

Unknown said...

Pozdrawiam!
Tak trochę poza tematem. Zbliża się marzec a to własnie zdaje się że z marcem minie 5 lat jak piszesz tego bloga.
i to bez takiej przeprowadzki jaką ja przebyłem.

Pozostaje gratulować okrągłej blogowej rocznicy.

Pozdrawia stały czytelnik
Big Moose