Friday, February 19, 2010

W poszukiwaniu oleju

konopnego przeszlismy z Ryskiem cala Roncezwolke. Od kina Revue (www.RevueCinema.ca) do Domu Kopernika (www.copernicuslodge.com). Wszystie apteki, sklepy zielarskie i ze zdrowa zywnoscia. Produkty konopne sa coraz bardzie eksponowane i popularne. Znalezlismy ziarna konopi, maselko konopne, konopny proszek proteinowy, olej konopny. Zaliczylismy ksiegarnie Artus. Wyszedlem z ksiazka szlachcica Ryszarda Klosinskiego h. Lubicz pt. "Wolynska golgota oczami dziecka".

00:01 Hrs. Budzi mnie siusiu.

03:31 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:15 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Snila mi sie Ustka. Kolejka do kina Delfin. Ide do kiosku Ruchu przy kinie kupic gazety. Na dworze 1-stopniowo. Temp. w kuchni 21.6.

04:21 Hrs. pije 50 mil soku Karela zwany tu "bitter melon" (gorzki melon) na pusty zoladek.

21:37 Hrs. Rysiek mowi, ze wszystie moje ciuchy sa wyprane. Dziekuje bratu.

1 comment:

Unknown said...

Sorry za ignorancję ... po tym oleju można prowadzić?? Czy to raczej bardziej przeciętny olej.