Saturday, August 18, 2018

Cos nie moge

Ja dzis z rana
sobie poradzic z kurczami nog.  Bol budzi mnie i musze szybko wstawac i rozchodzic + magnetyzowac rozdzkami Herkulesa. Podejrzewam, ze to moze byc brak magnezu i potasu w organizmie, ale przeciez go suplementuje. Moze za male dawki? W normalnym swiecie to poszedlbym do labolatorium i zlecil badania krwi. Tu to jest niemozliwe. Bez skierowania od lekarza, labolatorium ci nie zrobi nawet za wielkie pieniadze. A ci co nie maja lekarza, co maja zrobic? Dlatego tak potrzebne sa w Ontario prywatne kliniki, a szczegolnie prywatne labolatoria, do ktorych pacjent pojdzie i zazada sobie badania za oplata. Tak jest w cywilizowanym swiecie, ale nie tu. Tu jest dyktat panstwowej sluzby zdrowia i lekarzy.

"Polacy nie gesi, nie tylko swoj jezyk maja, lecz takze historie coraz lepiej znaja" - TADEUSZ PLUZANSKI

*

Zmiana pogody. Ochlodzilo sie i ja zaczalem znow zyc jak czlowiek. Oddycham pelna piersia i chodze po domu w koszulce i spodenkach. Nareszcie. Mam nadzieje, ze juz upaly nie wroca i nie beda mnie zabijac.

KONSTYTUCJA

W Internecie wielka walka o konstytucje. Najpierw bylem zaskoczony i zdezorientowany o jaka konstytucje tu chodzi. O konstytucje 3-Maja, konstytucje polska przedwojenna z 1935 roku (ktorej ja jestem wyznawca), czy ostatniej komunistycznej. Obroncy konstytucji nie pisza o ktora chodzi, ale mysle, ze ostatnia komunistyczna. No bo ci obroncy to glownie lewactwo i komunisci. Dlatego pozwolilem sobie zajrzec w te ostatnia i troszke postudiowac. Nawet zrobilem fotki stron tytulowych tej czerwonej konstytucji, ktora tak lansuja ci obrony totalitarnego status quo.



MASOWANIE STOP

Jak juz mozna sie ruszac po domu, to tez wrocilem do cwiczen fizycznych. W koncu odwazylem sie wykonac Full Royal Stretch+ i zaczalem masowac stopy na desetce chinskiej (fotki) + noszac sandalki masujace. Upaly odeszly, ja wracam do normy, czyli do odzyskiwania tez swojego ciala i fizycznej kondycji.




00:01 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Z jaka pogoda Jacek przybywa taka jesien bywa".

00:05 Hrs. Siusiu (slomkowe) + waze sie przed pojsciem do lozka. 71 kg.

01:09 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe).

02:25 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe)..

03:53 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste).

04:55 Hrs. Budzi kurcz w prawej stopie + siusiu (prawie przezroczyste).

05:55 Hrs. Kurcze nog nie pozwalaja mi spac + siusiu (jasno-slomkowe). W radiu 680 News podaja temperature dla Toronto. 21C, odczuwalne 27C. Na dworze zachmurzenie + mokro.

06:00 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

07:17 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 70 kg.

07:25 Hrs. Ssanie a glodu w zaladku + 2 lyzki stolowe oleju z lnu na pusty zoladek. Temperatura na tarasie 24C + temp. w kuchni 24C.

07:20 Hrs. 1-sza szklanka wody strukturowanej.

07:30 Hrs. Robie fotke w lustrze w sieni + podznosze wlasnie polozona na tarasie przez donosiciela gazete "National Post" z "Why the 114-year-old Lee-Enfield rifle is only now being retired by the Canadian Armed Forces" na okladce. Na dworze sie wypogadza.

08:30 Hrs. Glosne burczenie + bol w brzuchu z glodu. Pije 2-ga szklanke wody strukturowanej.




No comments: