Sunday, July 31, 2011

Wypoczywam

w ten weekend. 3 poprzednie wyskoki w nature zrobily swoje. Chudne. Wczoraj osiagnalem 75 kg. Czyli tyle ile wazylem majac 18 lat. Zauwazylem, ze chemia ktora biore na serce + cukrzyce dziala na mnie negatywnie. Jak zostalem zdiagnozowany z cukrzyca w 2001 roku to wazylem 99 kg. Teraz waze 75 kg. Natomiast jesli chodzi o chemie to biore tyle ile gdy mialem nadwage. Przy wzroscie 183 cm. moja naturalna waga powinna byc 83 kg.

Roznymi dietami + aktywnoscia fizyczna pozbawilem sie tluszczu z organizmu. Tez nie odbudowalem sobie tkanki miesniowej. Kardiolog zabronila mi robic pompki. Zadnych wysilkowych sportow nie uprawiam. Tylko tance akrobatyczne + karate. Slaby jestem i szybko mdleje. Strasznie dziala na mnie upal. Dostaje uderzenia z tylu do glowy i tak jakbym omdlewal. Tylko szklanka zimnej wody + chlodne pomieszczenie przywraca mnie do rownowagi.

Rysiek mowi, ze to z glodu. Nie jem. Ja natomiast uwazam, ze jest to z braku snu. Ciagle czuje sie niewyspany. Jak mam wybor spanie czy jedzenie to wybieram sen. Poza tym w takie upaly to czlowiek nie ma apetytu. Dzis czytalem + spalem. W tym roku maja w kosciele klimatyzacje, to jakos latwiej przetrwac Msze sw. Inaczej bym mdlal. Tak jak wiele razy w kosciele mi sie zdarzalo.

Caly dzien spedzilem w lozku. W klimatyzowanym pomieszczeniu + wiatrak. Studiowalem "Biblie" o marihuanie. Jack Herer "The Emperor Wears No Clothes". Autor jest poteznym autorytetem na temat konopi, a jego ksiazka niekwestionowana studnia prawdziewj informacji o konopiach i indyjskiej ich odmianie. Kazdy polityk + policjant czy medyk, ktory chcialby otworzyc swoje slodkie usteczka na temat prohibicji konopii powinien znac te ksiazke i trzymac na polce swojej biblioteczki. Jack Herer to legenda, ktora bedzie zyla wiecznie.

Abraham Lincoln responded to this kind of repressive mentality in December, 1840, when he said "Prohibition...goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a man's appetite by legislation and makes a crime out of things that are not crimes.... A prohibition law strikes a blow at the very principles upon which our government was founded" (Jack Herer, "The Emperor Wears No Clothes").

00:21 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:00 Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Kosciol. Na dworze slonecznie. 21-stopniowo. Odczuwalne 26C. Temp. w kuchni 23.6C.

07:11 Hrs. Biore 3 kapsulki grzybka REISHI + letnia woda.

07:13 Hrs. Lektura tronowa. "Uwazam Rze".

Tak czy inaczej, Polska przez stulecia wychowala wielu znakomitych dowodcow i mam nadzieje, ze podtrzymamy te tradycje (Marek Magierowski, "Z czego mozemy byc dumni, a co powinno nas dreczyc", UWAZAM RZE, 4-10 VII 2011).

07:49 Hrs. Odpalam maszyne + spiew ptakow + Stan Borys.
Petro-Canada na rogu bierze za litr paliwa $1.30.0.

07:58 Hrs. W kosciele sw. Kazimierza.

"Otwierasz reke, karmisz nas do syta."

09:02 Hrs. Kupuje chleb w Benna's ($2.89) + czestuje sie dwoma darmowymi gazetami z chodnika. "Wiadomosci". Na okladce:

* Obiecal pomoc, potem zaczal strzelac.
* W lozku z Europejczykiem.
* Kanada odbierze obywatelstwo oszustom.

"Zycie" z "Ludzie nie sa fajni. Pokolenia naukowcow przebadaly juz przyczyny waznych ludzkich zachowan, ale wiele spraw przemilczano, bo prawda o czlowieku jest niewygodna" na okladce.

09:14 Hrs. W domu + Rysiek podlewa pomidory.

09:21 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

10:02 Hrs. Biore 6 tabletek chemii + mleko.

14:58 Hrs. Biore lyzeczke proszku proteinowego z konopi Hemp Protein Powder + popijam szklanka mleka.

17:43 Hrs. Wlaczam A/C. Na dworze slonecznie. 32-stopniowo. Odczuwalne 38C. Temp. 22.1C. Rysiek oglada TV na dole. Ja czytam + spie na gorze.

18:52 Hrs. Biore 3 tabletki chemii + popijam zielona herbata.

As stated earlier, for at least 3,000 years, prior to 1842, widely varying marijuana extracts (bud, leaves, roots, etc.) were the most commonly used and widely accepted medicines in the world for the majority of mankind's illnesses.
However, in Western Europe, the Roman Catholic Church forbade use of cannabis or any medical treatment, except for alcohol or blood letting, for 1200-plus years (Jack Herer, "The Emperor Wears No Clothes").

21:40 Hrs. Biore tabletke ziolowa RAPHACHOLIN C + zielona herbata + 3 orzeszki pistachio + The Beatles.

No comments: