Saturday, September 16, 2006

Portret blogiera

Moj zawod - Ochroniarz.
Moje hobby - Heraldyka i Genealogia.
Moja religia - Katolicka.
Moje wyksztalcenie - Wyzsze (UofO).
Moja filozofia polityczna - Monarchizm / Polski Libertarianizm Szlachecki (Andrzej Maksymilian Fredro).
Moja rodzina - Pomieczowo KUCIAK (Mazowieckie); Pokadzielnie ZAREMBA (Wolynskie).
Moje alter ego w cyberprzestrzeni - Lewed.
Moja zona - Isabel (heb."Obietnica Boga").
Moje opowiadanie - "Kod Leweda".
Moja dobra rada - Czytaj pamietnik Leweda pt. "Lewed's blog czyli dziennik szlachcica polskiego".
Moj rok urodzenia - Rok ataku Korei Polnocnej na Koree Poludniowa i zajecie przez komunistow Seulu, zamordowania w Jerozolimie krola Jordanii Abdullah i skazania w USA na smierc sowieckich szpiegow Juliusa i Ethel Rosenbergow. To rok "Buszujacego w zbozu" Salingera i "Socjalizm - Analiza Ekonomiczno-Socjologiczna" Ludwiga von Mises. W tym roku tez Salvador Dali namalowal "Chrystusa Sw. Jana na krzyzu", a Picasso "Masakre w Korei". W Ameryce natomiast w roku mojego urodzenia zaczeto produkowac energie elektryczna z reaktora jadrowego i uzywac kolorowych telewizorow.
Moja aktywnosc spoleczno-polityczna - Na rzecz legalizacji marihuany.

Dzisiaj w polonijnej telewizji o 38-letniej rocznicy spalenia sie Ryszarda Siwca na oczach 100 tys. tlumu na stadionie w Warszawie. Byl to protest polityczny przeciwko inwazji Czechoslowacji przez komunistyczna armie PRL-u w 1968 roku.

Red. Sniegowski w "Z ukosa" przepytywal Bogdana Borusiewicza, Marszalka Senatu RP. A ten oznajmil, ze "obywatel z podwojnym obywatelstwem, polskim i kanadyjskim, jest traktowany w Polsce jako obywatel polski".
Tu bym sie nie zgodzil. W Polsce aby byc traktowanym jako Polak, nalezy posiadac Dowod Osobisty z numerem PESEL, oraz wpisanym "zameldowaniem na stale". Samo posiadanie paszportu polskiego nie wystarcza aby korzystac z tych samych praw i wolnosci co Polacy zamieszkali w Polsce z wbitym "na stale" w dowodach osobistych. Bez tego wlasnie dokumentu jest sie Polakiem drugiej kategorii. I nie pomoze tu ani "zaakceptowane podwojne obywatelstwo przez panstwo polskie" z paszportem wydanym przez polskie placowki dypolomatyczne, ani tzw. "Karta Polaka". Dajcie nam dowody osobiste, a nie namiastki polskosci panie Borusiewicz!

Papiez przeprasza za nieporozumienie religijno-filozoficzno-polityczne. Islam, wielka monoteistyczna religie, pomylono z marginalnym fanatyczno-radykalnym ruchem politycznym zawanym Islamizmem. To tak jakby powiedziano, ze Katolicym to IRA. A swoja droga mamy papieza z rodu niemieckiego, ktory zapewne bedzie probowal zblizyc do Watykanu Cerkiew Prawoslawna. Konstantynopol, stolica prawoslawia, dalej okupywana jest przez panstwo muzulmanskie. Czy ta "pomylka" nie byla uklonem do braci prawoslawnych, ze nalezy sie zjednoczyc w obliczu wiekszego wroga?

"Pope sorry for remarks" (http://extreme.rogers.yahoo.com/).

"Pope 'sorry' for offence to Islam" (BBC NEWS - http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/5351988.stm).

No comments: