Monday, March 21, 2005

Uchylanie przylbicy

Swoj blog prowadzilem na dwoch portalach uzywajac ich forumow dyskusyjnych. Byl to moj wlasny koncept, tzw. blog dynamiczny (skakany). Uzywalem w tym celu nicka "Lewed".
Natomiast juz od roku 2001 pisalem swoj blog na forum dyskusyjnym Zwiazku Szlachty Polskiej (www.szlachta.org), uzywajac swojego prawdziwego nazwiska.
A kim jestem? Dopuscmy do glosu "Kto Jest Kim w Polonii Kanadyjskiej 1993 Slownik Biograficzny" (KTO Publishing Inc, Toronto 1993):
Edward KUCIAK
Politolog, broker,
ur. 4 pazdziernika 1951, Ustka;
Od 1966 pracownik Stoczni Ustka w Ustce.
1975: wspolzalozyciel pacyficzno-bohemicznej "Grupy Autorow Niezaleznych - Tartar" (Gan-Tartar). Przesladowany za swoja niekonwencjonalna aktywnosc i ciezko pobity przez ZOMO w 1979, w tymze roku zaklada ROR (Ruch Obrony Represjonowanych).
Czynny uczestnik strajku w 1980, od wrzesnia 1980 czlonek "Solidarnosci". W Niemczech prosi o azyl polityczny i zwiazuje sie ze Stowarzyszeniem Polskich Kombatantow.
W Kanadzie od 1982. 1988: konczy studia na Wydziale Nauk Politycznych University of Ottawa. Od 1991 lider Polskiej Ligi Szlacheckiej. Czlonek The Monarchist League of Canada. Zalozyciel i broker Miedzynarodowej Korporacji Szlacheckiej. Odznaczony Brazowym Krzyzem Kombatanckim.
Sposob spedzania czasu wolnego, hobby: heraldyka, poezja, psychoanaliza".

1 comment:

Ona&On... said...

BARDZO ciekawe dokonania - GRATULUJĘ :) Przyznam, że polityka to nie moje klimaty, ale wiara i psychoanaliza jak najbardziej :) Dodałem już bloga do ulubionych. Sam kiedyś prowadziłem bloga, ale zawiesiłem. Pozdrawiam

Kryspin z Brampton