Friday, December 16, 2016

Skladam honor

Edward Kuciak (pobity przez ZOMO w Ustce 1979 r.)
9 zomordowanym przez ZOMO zolnierzom Solidarnosci w kopalni "Wujek". Czesc ich pamieci! + Tajemnice bolesne.

Zrobilem fotke orginalnej fotografii mojej twarzy po zmasakrowaniu mnie przez ZOMO w komisariacie milicji w Ustce w 1979 roku. Jestem pewien, ze ZOMO-wcy, ktorzy dokonali tego pobicia dostaja lepsza emeryture, niz ja tu w Kanadzie. Idziemy o zaklad?

Szkoda, ze politycy w Polsce nie znaja prac jednego z najwiekszych na swiecie (jak nie najwiekszego) polskiego filozofa, teoretyka i znawcy cywilizacji, Feliksa Konecznego. Malo strategow, futurystow i politykow widzi co sie dzieje w Polsce i na swiecie. A to juz przewidzial wlasnie prof. Koneczny poznajac i opisujac rozne cywilizacje.

To co sie dzieje teraz w polskim parlamencie to jeden wielki cyrk, ktorzy tworza ludzie wywodzacy sie mentalnie z cywilizacji turanskiej. Glownie to opozycja postkomunistyczna, lewactwo, rozni progresywni, liberalni, europejscy, nowoczesni, zieloni i rozowi... Nie ma juz podzialu politycznego. Jest natomiast podzial cywilizacyjny, ktory zarysowal sie w polskim spoleczenstwie, a jak odbicie lustrzane wychodzi w polskim parlamencie.

Obecna wladza odwoluje sie do cywilizacji lacinskiej i na niej chce budowac lad spoleczny w kraju. Opozycja to cywilizacja turanska (Rosja) i  bizantyjska (Niemcy).

"Nie ma cywilizacji bez etyki" - FELIKS KONECZNY

U mnie nie za dobrze. Tak silnego i dlugiego ataku arytmii dawno nie mialem. Wlasciwie nic nie moge zrobic. Glownie w lozku. Nawet pisanie bloga na siedzaco sprawia mi trudnosci, dlatego nic nie moge nadrobic. Mrozy i sniezyce odciely mnie od swiata. Nawet nie mam sily aby odsniezyc przed domem. Tylko wychodze do skrzynki pocztowej. Nie musze wychodzic z domu. Zywnosc jeszcze jest. Aby tylko byl apetyt, a z tym trudno. Dalej chudne.

02:26 Hrs. Budzi mnie siusiu (zoltawe + puszyste).

07:36 Hrs. Budzi mnie siusiu (zoltawe + puszyste).

17:25 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).




No comments: