Wednesday, July 22, 2015

Suffer with

Czarny lew Zarembow przed rezydencja Kuciakow
the smile - it is my new motto. Nothing will help you but Jesus! Alleluia! Cierpie straszny atak arytmii z usmiechem na ustach. Nie jest latwo, ale w porownaniu z cierpieniem Jezusa to pestka.

 Nie moge miec wiecej juz zludzen. Doktorzy nie wylecza mojej arytmii. Nie wiedza co ja powoduje. Sa zdezorientowani. Uzywaja chemiczne leki, elektro wstrzasy, rozruszniki serca + ablacje. Przez leki i wstrzasy w szpitalu przeszedlem + za reszte dziekuje. Znajomy z ablacja dzisiaj tez mial usmiech na twarzy, zreszta ja tez. Uczucie cisnienia dalej doswiadcza w splocie slonecznym, ale mowi ze to mija dosc szybko. Bierze 10 tabletek. Blady + mowi, ze na sloncu nie moze sie opalac. Ja jak bralem tabletki na arytmie to tak bylem uczulony na slonce, ze go przeklinalem. Nawet sztuczne oswietlenie razilo mnie i parzylo mi skore.

Skoro kardiolodzy sa bezsilni. Skoro nie ma leku na te chorobe. Skoro nawet moje naturalne medykamenta nie pomagaja,to
musi to byc DAR od Boga. I dziekuje Jezusowi za ten dar. I znosze go godnie i z usmiechem na ustach. Czasami tez ze spiewem na ustach i drygiem tanecznym w nogach. To jest lekarstwo na arytmie. W imie Jezusa Chrystusa. Amen.

Dzis przed szosta wieczorem widzialem sie z doktorem Timem. Zbadal rane po chirurgicznym usunieciu zeba. Zachwycony. Mowi, ze mam zdrowy organizm. 5 razy szybciej zagoilo sie niz przecietnemu pacjentowi. Tez mial okazje zobaczyc jak arytmia dziala na moim ciele. Dotknal bebniacego splotu slonecznego i widzial nierytmiczny puls w przegubie reki. Mowi, ze podoba mu sie moj entuzjazm w samomedykowaniu sie, usmiech na twarzy i sila. Podbudowal moje ego. Poczulem sie jak ten lew Zarembow przed moim domem.

"Warto wprowadzic Ducha Swietego do naszych codziennych modlitw, by na Niego liczyc i by Go nawet posylac. Porownywalny jest do wiatru, bo jest jak on niewidoczny. Wieje, kiedy chce, On wie, kogo ozywiac, otrzezwiac, kogo wzmacniac. Dociera do naszego wnetrza, przenika wszystko. Jest wreszcie aktywny, bo jest samym zyciem. Wzywajmy Go zatem, bo do kazdego, kto Go wezwie w modlitwie - przyjdzie; do kazdego inaczej, do kazdego z innym darem. Nikt nie jest w stanie tyle dac. Zapomnielismy o tych darach: nie rozwijamy juz darow rozumu, rady i mestwa, ktorych nam tak czesto brakuje, by zabrac glos w sprawach wiary. Duch Swiety jest jak woda ozywcza, gasi nasze pragnienie, jest ogniem, bo wypala to, co zle, i rozpala to, co dobre" - abp HENRYK HOSER.

Image result for marijuana leaf

On legalizing marijuana and its regular use in attack ads against him.
Trudeau: "I'm in favour of legalization and control and regulation of marijuana to make sure that young people have a much harder time accessing it and keeping the profits out of the hands of criminals" ("A penny for your thoughts?", 24HRS, Monday, July 20, 2015).


02:50 Hrs. Budzi mnie siusiu.

05:00 Hrs. Budzik zrywa mnie mnie na rowne nogi. Na dworze 15-stopniowo. Temp. w kuchni 19C. + zrywam kartke z kalendarza: "Mezczyzna moze byc szczesliwy z kazda kobieta, o ile jej tylko nie kocha" - OSKAR WILDE.

21:17 Hrs. Badam cisnienie krwi 6 razy + wyciagam srednia.

1) 113/88 + puls 81 + arytmia.
2) 123/100 + puls 118 + arytmia.
3) 113/80 + puls 137 + arytmia.
4) 104/73 + puls 72 + arytmia.
5) 107/81 + puls 76 + arytmia.
6) 107/83 + puls 115 + arytmia.
Srednia: 111/84 + puls 99 + arytmia. Kategoria: Prawidlowe. Cisnienie pulsowe: 111-84 = 27.

21:24 Hrs. Biore lyzeczke cynamonu.

21:28 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju z lnu FLORA.

No comments: