Sunday, April 19, 2015

Niedzieli

to nawet nie pamietam. Tak szybko zleciala. Jakies zrabki. Kosciol, lektura w lozku, sklep, pizza, Radio Polonia, Radio Maryja i juz pod dniu. Wieczorem "Syberiada Polska" na DVD. Tez lekkiej arytmii dzis dostalem. Czy to na zmiane pogody? Czy stres. O 7 rano obudzil mnie budzik. Moze mam jakas awersje do budzika. Ta powoduje stres wewnetrzny, ktory tworzy arytmie. Jak sie naturalnie budze, to arytmia mnie nie przesladuje.

420 HASHMOB RALLY
Monday (April 20). Gather at Vapor Central (667 Yonge) at 11 am for a march to Yonge-Dundas Square, where the Cannabis Cannon goes of at 4:20 p.m. 420rally.ca/toronto/ (NOW, April 16-22 20015).

Ostrzegalem przed wyborem kandydatow PO-PiS. To jedna i ta sama klika pozorujaca opozycje. W ostatnich 10 latach PO-PiS mial swoich prezydentow i swoje rzady i pokazal, ze Polska to "(!) dupa i kamieni kupa". Czy tym nieudaczniakom i pozorantom mozna zaufac kolejne 10 lat wladzy? (Stanislaw Tyminski, "Polaku, nie bojkotuj tych wyborow", GONIEC, 17 - 23 kwietnia 2015).

00:22 Hrs. Siusiu.

02:28 Hrs. Budzi mnie siusiu.

05:55 Hrs. Budzi mnie siusiu.

23:04Hrs. Siusiu + 9-ta szklanka wody + lyzeczka cynamonu.






No comments: