Thursday, October 18, 2007

Ulica Edwarda

Nr 123

06:44 Hrs. To moja jest niedorosla milosc - unosi sie w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. Na dworze gesta mgla. Szyby samochodu zaparowane. 13-stopniowo. W dzienniku: "Rob swoje, a ja bede robic swoje" - wypowiada sie Donald Tusk o technikach operacyjnych. Walczymy o Joanine. Sledztwo w zwiazku z wypadkiem na poligonie w Ustce.
ESSO, Petro-Canada biora za litr paliwa $0.96.0.

12:25 Hrs. Po drodzie do domu oddaje w labolatorium: "Serial Test For Routine Screening For Fecal Occult Bood". Nie zycze nikomu tej trzydniowej sesji tronowej.

Dzisiaj wczesniej urwalem sie z pracy, poniewaz mam wizyte w Rudd Clinic (http://www.ruddclinic.com/index.html).
Jednym slowem pain in the ass, jak to mowia Anglicy. Na dworze dosc cieplo. 18-stopniowo. W metrze przerazajace przeciagi.

14:05 Hrs. Zglaszam sie w klinice. Troszke za wczesnie. Wizyte mam o 14:45 Hrs. Przegladam katalog hammacher.com (http://www.hammacher.com/). Cieplo. Poczekalnia zapachana ludzmi. Prawie zasypiam.

14:45 Hrs. Pielegniarka wyczytuje moje nazwisko. W gabinecie klekam na podescie. Spodnie w dol. Klade sie na kozetce. Kozetka sie unosi. Glowa w dol. Tylek w gore. Doktor Moffat w asyscie ladnej pielegniarki rozpoczyna procedure. 15 minut i po wszystkim. Uczucie lekkiego oszolomienia. Uscisniecie reki doktora. Wychodze.

15:05 Hrs. Znow w metrze. Czytam darmowa prase. W magazynie "Now" dowiaduje sie czego to sie nie robi z konopi (http://www.hemptimes.com/).

Zygmunt J.P. zygmuntjp@wp.pl
To: ekuciak@gmail.com

Panie Edwardzie!
Nie rozumie Pana postepowania. Dlaczego Pan zlosliwie robi rozne glupie adnotacje na moim forum pod moimi artykulami w AFERY PRAWA. Co Pan ma do mnie, ze wszedzie mnie Pan przesladuje?
Pozdrawiam.
Mamy piekna polska zlota jesien u nas w Ustce.

Edward Kuciak ekuciak@gmail.com
To: "Zygmunt J.P." zygmuntjp@wp.pl

Panie Zygmuncie,
Witam serdecznie. Powinien Pan wiedziec, ze to ja nie pisze. Nie w glowie mnie takie glupoto-psoty. Brak czasu, a poza tym, po co mialbym to robic? Niech Pan sie rozgladnie wokolo, kto to robi. Ma Pan jakiegos swojego przeciwnika, ktory robi Panu kolo piora.
Ja nawet nie wiem co tam o Panu pisza, bo nie bywam na tych stronach. Pisze tylko swoj blog i czasami zabieram glos na forum Ustki. I to wszystko z calej mojej aktywnosci internetowej.
Pozdrawiam, Edward Kuciak.

WYCINKI Z MARIHUANA
drug testing
BC Ferries accused of pot problems

CREW Canada's transportation safety watchdog warned yesterday of wide-spread marijuana use by BC Ferries crewmembers, a revelation that had the government-owned ferry operator calling for mandatory testing. The information came up during its investigation into the sinking of the Queen of the North in March 2006 (METRO, Thursay, October 18, 2007).

Investigators say the man has been connected to an east-end Toronto residence where police found a marijuana grow-op in the basement ("Third body found in van", 24 HOURS, Wedenesday, October 17, 2007).

Federline puffing on set: Source

Kevin Federline has been seen allegedly smoking marijuana on the set of his new TV show, according to a story on www.femalefirst.co.uk.
The 29-year-old mooch - who is filming a guest spot on the teenage basketball drama One Tree Hill - apparently stunned cast and crew on the North Carolina set by openly lighting up illegal cannabis cigarettes.
"He is smoking marijuana all round the set, like it is just part of his lifestyle," a source tols the New York Daily News. "The smell is so potent it's obvious that he is not just smoking regular cigarettes. "He doesn't seem to see a need to hide it at all."
Federline has also been making his presence known in the town of Wilmington with his generous tipping.
"I have served him a few times and he has always been really generous," said one local bartender. "He once left me a $600 tip for just two beers."
Earlier this month, he won custody of his two sons from ex-wife Britney Spears, after she failed to attend a court-ordered drug test.
Metro News Service (METRO, Thursday, October 18, 2007).

1 comment:

Anonymous said...

*Jednym slowem pain in the ass!!!*

Ja ci staruchu, hemoroidy już dawno przepowiedziałem!
Niedługo cie czeka rak odbytu - to pewne.
A te wzdęcia, to już przeszły?
No i szykuj się na raka prącia i prostaty.
Ja ci tego zawsze szczerze życzyłem a jak widzisz to się spełnia, żydłacki brudasie, krótkowzroczny fleju.
Zapłacisz jeszcze za życia STRASZNĄ cenę za wpędzenie matki do grobu, za nieludzki brak opieki nad nią. Wszyscy w Ustce życzymy ci wszystkiego najgorszego!!!