Thursday, June 24, 2010

Nie mozna

sie poddawac. Opuchlizna w kostkach jakby zmniejszyla sie. Wieksza przed pojsciem do lozka. Rano prawie wcale. Spie z nogami uniesionymi na poduszkach. Arytmia dalej trzyma, ale juz nie tak meczaco. Cisnienie krwi jakby spadlo. Terapia czosnkowa dziala. Biorac CHANCA PIEDRA sikam wiecej. Wysikuje potas, bo w nocy chwycil mnie kurcz. Musze jesc banany i awokado.

Jakos dzis tak samo z siebie przyszla chec na ziolko sw. Jana. Czyli nas Dziurawiec Zwyczajny (St. John's wort). Nic dziwnego. Przeciez dzisiaj jest swieto Narodzenia Sw. Jana Chrzciciela (The Nativity of St. John the Babtist).

Gdy Izraelici nie zadowolili sie delikatnym pokarmem manny, lecz tesknili i domagali sie pokarmow miesnych, wtedy bardzo rozgniewal sie Bog o to, ze chcieli tak niski i pospolity pokarm mieszac z niebieskim, tak wznioslym i posilajacym zarazem, ze mial w sobie smak i substancje wszystkich pokarmow. I gdy jeszcze usta ich byly pelne kesow, jak mowi Dawid, "wezbral przeciw nim gniew Bozy". Spadl z nieba ogien i spalil z nich wiele tysiecy, Bog bowiem uwazal to za obraze swoja, ze gdy im dal pokarm niebieski, oni innego pozadali (Jan od Krzyza, "Droga na Gore Karmel").

Chanca piedra (Phyllanthus niruri), znana rowniez jako "rozbijacz kamieni" moze pomoc przygotowac twoja watrobe i woreczek zolciowy na uwolnienie kamieni zolciowych, zwlaszcza jezeli sa to uwapnione kamienie woreczka zolciowego (Andreas Moritz, "Niezwykle plukanie watroby i woreczka zolciowego").

01:58 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:30 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na 23-stopniowo. Odczuwalne 32C. Temp. w kuchni 25.6C.

04:37 Hrs. Badam cisnienie krwi. 118/68 mmHg + puls 53/min.

04:42 Hrs. Pije lyzke stolowa oleju konopnego mum's original + zagryzam czekoladka Xocai POWER.

04:45 Hrs. Lektura tronowa. "Wprost".

19:41 Hrs. Po rozmowie z Januszem z Ottawy. O Janie Crzcicielu + Janie od Krzyza.

21:15 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER + ziolo SKRZYP.

1 comment:

Ona&On... said...

Szukałem o Chanca Piedra i trafiłem na Twój blog... Powiem szczerze, że nie mam za bardzo siły od razu wnikliwie czytać - mam kamienie na nerce.

Trafiłem na Twój wpis w lutym - już wtedy brałeś Chanca Piedra... Bierzesz tak długo i nie pomogło? Napisałeś coś o jakiejś arytmii? Co to znaczy? Jak co mam też kilka rad odnośnie kamieni. Tak w ogóle jestem z Brampton, ON. Pozdrawiam