Tuesday, July 17, 2018

Akcja "Deska

The Home Depot + deska
Ratunku" rozpoczeta. Obejrzalem rozpadajacy sie taras + oszacowalem sytuacje + przygotowalem narzedzia i pobralem wymiary deski. Musze w sobie obudzic talent "zlotej raczki". Modle sie, aby Jezus ze wstawiennictwem sw. Jozefa (pracowal w drewnie) i pomocy sp. Rysia z zaswiatow, pomogl mi ten talent w sobie odnalezc.

"Ameryka w razie wojny Polski z Rosja moze, ale bardziej nie pomoze" - LEWED

*

Akcja "deska" zajela mi 3 godziny. Powoli nie spieszac sie, spacerkiem, poszedlem do dzielnicy The Junction na plazze. Bedac juz tam, przy okazji odwiedzilem Staples z materialami biurowymi. Wypisaly mi sie wszystkie dlugopisy. Kupilem 2 wklady do Parkera + Franklin Covey. Tez w Canadian Tire kupilem torby papierowe na odpady z ogrodka. Potrzebuje na swoje odpady + winny jestem 2 torby sasiadce, bo kiedys mi dala. No, i w koncu w The Home Depot kupilem czujnik czadowo-pozarowy i deske. Deske kazalem przeciac na wymiar ( 2 kawalki) + resztka (obzynek). Wymiarowe deseczki nioslem w rekach, a obzynek wlozylem do plecaka. Po drodze paparazzi zlapal mnie 2 razy w oko obiektywu. Pierwszy raz jak wyszedlem z The Home Depot i pozniej znow przy ul. Dundas. Donioslem wszystko szczesliwie. Wyprawa udana. Jesli te dwie deseczki jutro przykrece do tarasu i metoda, ktora wymyslilem sprawdzi sie i wzmocni plot na tarasie, to bede jeszcze musial zrobic 3 takie wizyty, aby wszystkie segmenty na tarasie powzmacniac.

00:06 Hrs. Siusiu (slomkowe + lekko puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 73 kg.

02:49 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

04:22 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste).

06:15 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste) + za oknem spiew ptakow.

07:33 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste).

07:40 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

08:00 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 71 kg + sciska w zoladku z glodu.

08:27 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Kobiety nigdy nie gubia ludzi od razu". CBC radio podaje temperature w Toronto 22C. Temperatura na tarasie 24C + temp. w kuchni 25C.

08:30 Hrs. Biore 2 lyzki stolowe oleju z lnu + wkaldam do zamrazalnika sloik z przegotowana woda na wode strukturowana.

08:42 Hrs. 1-sza szklanka wody.

09:19 Hrs. Wrzucam na Facebook reportaz pana Andreja Kumora z "Gonca" pt. "Harcerska Akcja Letnia w Kanadzie 2018" - https://www.facebook.com/goniec.net/videos/10155721282322916/UzpfSTc2ODM1MzMxMDoxMDE1NjgwNDU1MTYyODMxMQ/.

10:24 Hrs. 2-ga szklanka wody.


No comments: