Thursday, September 14, 2017

Co moge

Mount Hope Cemetery, Toronto 9/14/2017
powiedziec w ten dzien, w 8-sma rocznice smierci mojej zony Marii Isabel + z urna mojego braciszka Rysia stojaca obok w jego pokoju? Co moge napisac?

Po polodniu wybralem sie metrem i pieszo do Isabel na cmentarz aby zapalic na jej grobie swieczke. Upal. Nie mielismy lata, to teraz na jesien zaczelo grzac + wysoka wilgotnosc powietrza.

Udalo mi sie dojsc do cmentarza przed zamknieciem bramy. Tak sie zlozylo, ze Mamusia Gienia zmarla w czwartek, Rysiek tez w czwartek i dzis rocznica smierci Isabel wypadla w czwartek. Czyli Tajemnice swiatla w ich intencji.

08:05 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Ontario's premier testifies in bribery trial. With two of her aides on trial, what did you think Wynne would say?" na okladce.

16:20 Hrs. Po rozmowie z BELL. Mowie, ze nie stac mnie placic tak wysokie rachunki (ostatni $202.10). Obcinam na telewizorze i telefonie domowym. Chce tylko Internet. Pani mowi, ze zwiazany jestem z jakims kontraktem na telewizje kablowa (nic nie wiedzialem) i zeby zerwac kontrakt musze zaplacic $70 kary. W takim razie, mowie zerwac wszystko. Nie chce nawet Internetu. Od jutra maja mnie odlaczyc.

19:31 Hrs. Ochroniarz robi mi fotke na tle cmentarza + zamyka brame. Duszno + upal + czarne chmury.



19:58 Hrs. Doszedlem do Yonge Eglinton Centre + kino Cineplex Cinemas. Nic ciekawego nie graja o tej porze + czestuje sie magazynem "Cineplex Magazine" z "Game On! Emma Stone talks battle of the sexes" na okladce + przed sklepem ze zdrowa zywnoscia czestuje sie magazynem "Vitality" z "Dr. Rona Report: Best Natural Treatments for Heartburn and Indigestion" na okladce.

20:55 Hrs. U Koreanczyka kupuje europejski magazyn o marihuanie "Weed World" z "Humboldt's strong roots" na okladce ($10.78).

23:59 Hrs. Jem 3 garstki TORTILLA Chips + sos.

No comments: