Tuesday, June 10, 2014

Prawie 4

Przed Pomnikiem Katynskim
godziny (3 godz. 55 minut) zajal mi Spacerek Katynski. Przed spacerkiem opalalem sie i nalapalem na sloncu 30000 IU witaminy D. Caly dzien wolny od pracy samomedykowalem sie sloncem, woda, glodem, ziolami i spacerkiem. Przy okazji odwiedzilem tez mojego doktora domowego MANDEL MEDICINE. Takze uzupelnilem suplementy i ziola.

Australian researchers have discovered that supplementing at least 2,000 IU of vitamin D in early life reduces the risk of schizophrenia in adult males (Zoltan Rona, MD, MSc, "Vitamin D The Sunshine Vitamin", 2010).

04:00 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu.

06:00 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:40 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze 17-stopniowo. Temp. w kuchni 21C.

07:45 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi na czczo. 6.7 mmol/L = 120 mg/dL.

No comments: