Friday, November 23, 2007

SZALENCY Z GDYNI

Juz mialem jednym kliknieciem wrzucic 30 imelek ulokowanych w Bulk do smietnika, gdy naraz wpadlo mi w oko znajome nazwisko: "Zygmunt Jan Prusinski".
Imelka adresowana do 21 osob. Moze przez to ze az do tylu, moj segregator zakwalifikowal ja jako spam i wyladowala w Bulku.
Imelka warta opublikowania na moim blogu, bo dotyczy dosc waznej kwestii, paszkwilanctwa, obrazania mnie na Necie, hakerstwa, szkalowania, przesladowania, psucia mi dobrego imienia... Jednym slowem chamstwa. Imelka wskazuje nam "nieznanych sprawcow". Podobno sa nim "szalency z Gdyni".

From: "Zygmunt Jan Prusinski"
Subject: LIST Z USTKI DO PARYZA
Date: Fri, 23 Nov 2007 21:41:54

Witam Cie serdecznie!
Halinko, szkoda tylko ze Wirtualna Polonia dala sie na to nabrac; od 15 marca 2007 r. mam blokade, a szkoda, bo moje komentarze, ba, nawet powstawaly wiersze na tle rysunkow - ktore WP drukowala. Chcialbym ponownie by mnie odblokowano bo mam tam sporo swoich komentarzy a chcialbym wykorzystac do swoich Dziennikow. Co z tego ze mam u siebie kazda kopie jak nie moge ich otworzyc.

Piszesz, "szalency z Gdyni", to sa jacys nie wyzyci masochisci. To fakt, udalo im sie sklocic mnie z Edwardem Kuciakiem i z Jerzym Izdebskim, bo bazowali pomiedzy nami na forach kraju i poza krajem w Internecie. Przyznam, ze i ja wpadlem w pulapke a niby taki (troche) inteligentny jestem.

Halinko, nie wiem dlaczego nie mozesz otworzyc moich zalacznikow, ja nic nie zmienilem. Moze "opiekunowie" maczaja w tym raczki. Dla proby presle Ci kilka najswiezszych wierszy a Ty mi zaraz odpowiesz. Wczoraj dostalas swietny moj najswiezszy artykul pt. "Jestem za lustrem, ale widze..."

U Maruchy nie moge zapisac tekstu, odmawia.

Na tym koncze zyczac Ci powrotu do zdrowia. Dziekuje Ci za bezinteresowna pomoc. Szlachetnosc to piekna cecha czlowieka - tak malo jest nas Polakow do wspolnej sprawy, przepraszam, co z nas POLSKA - OJCZYZNA ma?

Pocdrawiam Ciebie, Rodzine i Przyjaciol.
Zygmunt z Ustki
23 listopada 2007 r.

From: hal hal
To: Zygmunt Jan Prusinski
Sent: Friday, November 23, 2007 12:54 PM

Witam drogi Zygmuncie! Przepraszam, ze nie napisalam od razu, ale bylam bardzo zajeta "naprawa" mojego zdrowia. Juz jest wszystko w porzadku. Co u Ciebie? Zdaje sie, ze uspokoily sie troche ataki na Twoja osobe. W kazdym razie na Wirtualnej pilnuja by nikt sie pod Ciebie nie podszywal. Gajowy Marucha tez zrobil porzadek z tymi szalencami z Gdyni podajac publiczne ich dane tj. nazwe firmy, adres oraz IP. Nie bylo innego wyjscia. To oni dzwonili do Ciebie i podszywali sie pod pana Kuciaka, a do pana Kuciaka dzwonili obrazajac go w Twoim imieniu. Skad sie biora tacy podli ludzie? Z tego samego adresu z Gdyni wysylane byly tez wirusy na rozne francuskie fora. Wiem bo sprawdzalam.
Ostatniej Twojej e-mailowej przesylki nie udal mi sie w ogole otworzyc. Przedostatniej tez nie. Czy zmieniles system przesylania?
Pozdrawiam serdecznie
Halinka

06:40 Hrs. Niech ktos zatrzyma wreszczie swiat. Ja wysiadam - unosi sie w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. Na dworze bialo. Minus 8-stopniowo. Z czynnikiem wiatru, temp. odczuwalna - 15. Niebo czyste. Widze jedna gwiazde. W dzienniku: 3 godzinne ekspoze premiera Tuska. Duzo mowi o "zaufaniu" i Polakach, ktorzy beda prowadzic "zywot ludzi przywoitych i wolnych".
ESSO, Schell, Petro-Canada biora za litr paliwa $1.04.

15:22 Hrs. Kupuje w Husarzu "Gazete" i "Gonca". Czestuje sie darmowymi: "zyciem" z "Trzeba umiec sie zestarzec" na okladce; "Wiadomosciami" z "Smierc Polaka" na okladce; "Siec Wolna Prasa" z "Jedziemy na Euro 2008" na okladce i "Przegladem Tygodniowym" z "Razem na szczycie. Mozliwe, ze szef rzadu Donald Tusk i prezydent Lech Kaczynski pojada razem na grudnowy szczyt Unii Europejskiej" na okladce.

W programie zaplanowane sa tez "slodkie" poczestunki...
Przyjdz, rozerwij sie, poznaj nowych, interesujacych Polakow! ("Polonus i Centrum Lekcje Brydza za Darmo!", Andrzej Kolinski, prezes - tel.: 416.651.7667, e-mail prezes@blotka.ca, strona: www.blotka.ca).

Tadeusz Gajl w "Herby Szlacheckie Rzeczypospolitej Obojga Narodow", zacne szlacheckie rodziny KOLINSKI przypisuje do klanow: Traby, Kolinski.

No comments: