Saturday, January 12, 2019

Obudzilem sie zalany

 Wieczne swiatlo dla Isabel i Rysia
potem. Slaby + trzesace sie nogi. Spadam dalej na wadze (67 kg) + wstret do jedzenia. Lodowka puchnie od jedzenia, a ja nie mam apetytu.

"Mysle, ze dla kobiety najciekawsze chwile w zyciu zaczynaja sie po menopauzie. Wtedy rozkwita na nowo" - URSZULA DUDZIAK


*

Andrzej przyjechal do mnie po poludniu i zabral na wykwintny obiad noworoczny, ktory przgotowala Ewa. Poniewaz przejezdzalismy niedaleko cmentarza to podjechalismy do Isabel i Rysia aby pomodlic sie za ich dusze i zapalic znicze. Wiadomo, przy obiedzie powspominalismy nasze dlugie wspolne wyprawy na wschodnie wybrzeze Kanady. A to przezycia nie do zapomnienia, i posmialismy sie nieraz dobrze z sytuacji, ktore napotykalismy na swoich wyprawach. W tak milej atmosferze czas ucieka szybko. No i wszystko smakowalo tak dobrze, ze zabilem glod i odzyskalem apetyt. Wrocilem przed polnoca do domu.

00:10 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

02:10 Hrs Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

02:10 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

07:24 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + zalany potem.

07:35 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Pewne zaniedbanie formy jest konieczne, aby duch mogl przez nia przezierac" - MARIA DABROWSKA

07:41 Hrs. Biore lyzke stolowa oliwy z oliwek na pusty zoladek. CBC radio podaje temperature w Toronto. Minus 7C. Temperatura na tarasie. minus 2C + temp. w kuchni. 21C.

No comments: