Friday, May 18, 2018

Dorzucilem sobie

na skore 20 000 IU witaminy D. Korzystam ze zdrowych terapeutycznych kapieli slonecznych na tarasie pomiedzy 10 z rana do 2 po poludniu. Z 24 godzin, ktore nam Bog daje w dobie, 4 godziny calkowicie zanuzonym w sloncu, to juz nawet w niebie nie bedzie lepiej. Dlatego z pokora dziekuje Bogu za taki dar lekarstwa. Takze jestem na diecie ananasowej. Codziennie jem jednego surowego ananasa.

"Ziemia Izraela jest srodkiem swiata; Jerozolima jest srodkiem Ziemi; Swiatynia jest srodkiem Jerozolimy; Swiete Swietych jest srodkiem Swiatyni; Arka Przymierza jest srodkiem Swietego Swietych, a Kamien Wegielny, z ktorego powstal swiat, jest przed Arka Przymierza" - MIDRASZ TANCHUMA

Wietrznie, a wiadomo wiatr przyniesie chmury, a chmury deszcz. W radiu mowia, ze jutro bedzie padac. A ja tak nabuzowany energia, ze chcialbym wszystkie rzeczy robic na raz. Dlatego rzucilem sie na ogrodek, yoge, masaze stop, a dzis nawet chwycilem za trabe... odkurzacza. Aby nie byl to tylko slomiany zapal.

Troszke tez sprawdzilem konto na Facebooku. Ocenzurowane. Moje wiadomosci nie wszyscy moi "friends" otrzymuja, a jak dostana to z opoznieniem. Wysluchalem tez wywiad z szlachcicem Krzysztofem Braunem h. Gryf, ktory grozi szubienica szlachcicowi Gowinowi h. Kuszaba mowiac: "Minister Gowin powinien wisiec na latarni".

*

Ale sie zsapalem + spocona potylica. 3-ci wor lisci, chwastow, korzeni i galezi. Zabraklo mi workow. Liscie, kupa tego wszedzie. Jak nie sprzatniesz ich na jesien, to bedziesz musial wiosna czy latem. Ale beda bardziej trudne do zebrania, sklejone po katach gory. Inne tak suche ze zanim je podniesiesz to juz wdychasz je w swe pluca.

Skonczylem skopywanie ogrodka. Wyciagnalem troche korzeni chwastow + rozsypalem skorupki po jajkach. Rysio zbieral skorupki od jajek do torby. Gdy torba sie wypelnila gniotl je skaczac na niej butami. Przed smiercia zapytalem Rysia co mam z tym robic. "Zbieraj Edziu, zbieraj" - doradzal i zeby pozniej pogniesc je i rozrzucic po ogrodku. Spelnilem jego wole i z siebie jestem zadowolony, ze powoli ciagne jego spuscizne. Wzmacnianie ziemi skorupkami to urzyznianie jej wapnem, ktorego tak nam brakuje.

00:10 Hrs. Siusiu (zolte).

00:15 Hrs. Podlewam egzotyczne drzewka + zrywam kartke z kalendarza: "Grzmot w maju nie szkodzi, sad dobrze obrodzi".

00:20 Hrs. Jem kawalek ananasa.

01:01 Hrs. Siusiu (zoltawe + puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 74 kg.

02:22 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

04:26 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:16 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska"

Tu pojawia sie prawnik Lech Kaczynski, ktory doradzal robotnikom, jak bronic swoich praw za pomoca istniejacego Kodeksu pracy. Za swoja czystosc moralna i osobista odwage prezydent Kaczynski zaplacil najwyzsza cene, cene zycia. O moralnosci prezydenta Lecha Walesy napisano juz tomy. Po miesiacu od swego akcesu do WZZ zglosil sie z pomyslem wysadzenia w powietrze za pomoca granatow komend MO. Od tego czasu Komitet powierzal mu glownie roznoszenie ulotek (Maryna Miklaszewska, "Zdarzylo sie na Wybrzezu", GAZETA POLSKA, 9 maja 2018).

08:46 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 72 kg.

08:50 Hrs. Modlitwa brewiarzowa (Jutrznia).

Blaganie pokutnika

Zmiluj sie nade mna, Boze, w laskawosci swojej,
w ogromie swej litosci, zgladz nieprawosc moja.
   Obmyj mnie zupelnie z mojej winy
   i oczysc mnie z grzechu mojego.
Uznaje bowiem nieprawosc moja,
a grzech moj jest zawsze przede mna.
   Przeciwko Tobie samemu zgrzeszylem
   i uczynilem, co zle jest przed Toba.
Abys okazal sie sprawiedliwy w swym wyroku
i prawy w swoim sadzie.
   Oto urodzilem sie obciazony wina
   i jako grzesznika poczela mnie matka.
A Ty masz upodobanie w ukrytej prawdzie,
naucz mnie tajemnic madrosci.
   Pokrop mnie hizopem, a stane sie czysty,
   obmyj mnie, a nad snieg wybieleje.
Spraw, abym uslyszal radosc i wesele,
niech sie raduja kosci, ktore skruszyles.
   Odwroc swe oblicze od moich grzechow
   i zmaz wszystkie moje przewinienia.
Stworz, Boze, we mnie serce czyste
i odnow we mnie moc ducha.
   Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
   i nie odbieraj mi swietego ducha swego.
Przywroc mi radosc Twojego zbawienia
i wzmocnij mnie duchem ofiarnym.
   Bede nieprawych nauczal drog Twoich
   i wroca do Ciebie grzesznicy.
Uwolnij mnie, Boze, od kary za krew przelana.
Boze, moj Zbawco,
niech slawi moj jezyk sprawiedliwosc Twoja.
   Panie, otworz wargi moje,
   a usta moje beda glosic Twoja chwale.
Ofiara bowiem Ty sie nie radujesz,
a calopalenia, chocbym dal, nie przyjmiesz.
   Boze, moja ofiara jest duch skruszony,
   pokornym i skruszonym sercem Ty, Boze, nie
      gardzisz.
Panie, okaz Syjonowi laske w Twej dobroci,
odbuduj mury Jeruzalem.
   Wtedy przyjmiesz prawe ofiary: dary i calopalenia,
   wtedy skladac beda cielce na Twoim oltarzu.
Chwala Ojcu i Synowi,
i Duchowi Swietemu.
   Jak byla na poczatku, teraz i zawsze,
   i na wieki wiekow. Amen.

10:40 Hrs. Budzi mnie kurcz w prawej lydce + siusiu (slomkowe + puszyste).

11:30 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju z lnu. Na dworze slonce + wiatr. Temperatura na tarasie 21C + temp. w kuchni 19C.

11:45 Hrs. 1-sza szklanka wody z 1/2 cytryny + wychodze na taras opalac sie na sloncu. CBC radio podaje temperature w Toronto 14C + 2-ga szklanka wody z 1/2 cytryny + 2 daktyle.

12:30 Hrs. Schodze ze slonca.

12:34 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Let the royal pomp and ceremony begin" na okladce + wiatr i slonce i z powrotem na taras opalac sie.

13:34 Hrs. Schodze ze slonca + lekki pot + jem kawalek ananasa i z powrotem na slonce.

14:01 Hrs. Schodze slonca. Sesja terapeutyczna skonczona. Nalapalem 20 000 IU witaminy D.

14:30 Hrs. 3-cia szklanka wody z 1/2 cytryny.

15:19 Hrs. Biore lyzeczke oleju kokosowego doustnie + lyzeczke na stopy (masaz).

15:55 Hrs. Robie wpis na Facebooku.

16:35 Hrs. Siusiu (slomkowe).

17:16 Hrs. Jem miske zupy (wody z gotowanych warzyw) z podwojna dolewka + 4 wkrojone jajka gotowane na twardo + 4 kromki chleba orkiszowego + 4 plasterki zoltego sera + ogorek kiszony.

18:00 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe).

18:41 Hrs. Wrzucam na Facebooka: "Targowica dokonana na Polonii" - WITOLD ROSOWSKI thenowypolskishow.co.uk/duda-wyrzuca-polonie + "Minister Gowin powinien wisiec na latarni" - GRZEGORZ BRAUN https://www.dlapolski.pl/grzegorz-braun-ten-minister-powinien-wisiec-na-latarni.

19:37 Hrs. Wyjmuje poczte ze skrzynki + 2 magazyny. "Ontario Out of Doors" z "Catch bass like a Boss" na okladce + "Vintages" z "New! Shop lcbo.com for ALL the wines and spirits in this catalogue!" na okladce.

19:44 Hrs. Pije szklanke herbaty owocowej GLOG + 4 kapsulki 200 mg (800 mg) Magnesium Bis-Glycinate 200 + zelatynka 600 mg RxOmega-3 + 2 kawalki czekolady 74%.

19:47 Hrs. Biore gozdzika do zucia na bol zeba + wychodze popracowac na ogrodku.

21:05 Hrs. Zciemnilo sie + schodze z ogrodka + pot na potylicy.

21:10 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste).

21:35 Hrs. 4-ta szklanka wody z 1/2 cytryny + kapsulka 200 mg Coenzyme Q10 + tabletka witaminy B100 Complex + tabletka multiwitaminy Centrum Men 50+.

22:13 Hrs. Jem kawalek ananasa.

23:50 Hrs. Jem banana.

23:58 Hrs. Jem kawalek ananasa.

No comments: