Friday, September 30, 2016

No mercy

Hieronim Zaremba h. Zaremba
i tyle. Dzis wzialem dzien wolny od pracy, aby isc do szpitala + do urzedu ONTARIO SERVICE, aby odnowic tablice rejestracyjne samochodu. Tez zrobilem zakupy (Starsky + Costco). Caly dzien zlecial + emergency call. Chory ochroniarz. Graveyard shift. 12-godzinna nocna zmiana. Tego mi jeszcze brakowalo. No mercy, az do ostatniego dnia pracy. That is my luck.


Dzis sa tez imieniny mojego dziadka Hieronima ZAREMBY h. Zaremba Image result for herb zaremba Zamieszczam jedyna przetrwala z zawieruch wojennych fotografie dziadka Hieronima z przed rewolucji bolszewickiej. Tak sie zlozylo, ze po stronie dziadkow, po mieczu i po kadzieli mam pochodzenie wojskowo-policyjne. Przedwojenne, oczywiscie. Wysokiej klasy.

"To my bylismy pierwsza ofiara terroryzmu w latach 30., a po Smolensku mozemy powiedziec, ze bylismy tez pierwsza wielka ofiara terroryzmu we wspolczesnym konflikcie" - ANTONI MACIEREWICZ

00:56 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

05:54 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

06:17 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

No comments: