Wednesday, May 13, 2015

W szpitalu

Little Portugal, Toronto
zrobiono mi EKG + wzieto 5 fiolek krwi na badania. Kardiolog takze skierowal mnie na noszenie czujnika Holter przez 48 godzin, oraz na sprawdzenie echa serca. Po zrobieniu tych badan zobaczy mnie znow w lipcu.

Po kardiologu zdecydowalem sie isc pieszo do domu od samego szpitala ulica Dundas. Przechodzac przez dzielnice portuglaska natrafilem na sklep zielarski Flora Universal i dr. Ana Barros.

Pogadalismy troche o moich przypadlosciach. Na nerki poradzila mi parzyc ziola QUEBRA PEDRAS (Phyllantus). Na chora watrobe polecila chinski preparat Anti-inflammatory Capsules for the Liver and Gall Bladder. Na moje miganie przedsionkow serca kupilem CARDIO MAG 2.0 i na cukrzyce cynamon w kapsulkach Cinnamon Extract.

W atmosferze portugalskiej poczulem sie jakos swojsko, jak w domu. Przyszla zaraz na mysl Isabel i nasze dwie wizyty w Fatimie. Wpadlem w te portugalsko-fatimska symbolike nawet nie zdajac sobie sprawy, ze dzis jest NMP Fatimskiej (Our Lady of Fatima).

Nie wiem czy to to nagle oziebienie dalo mi bol lumbaga i arytmie. Wczoraj przewialo mnie troche w porcie w Oakville. Rano dostalem ostry bol w dolnych plecach. Dzis na spacerek zabezpieczylem sie lepiej. Gruby swetr z kapturem. Wyraznie sie ochlodzilo po kilku wspanialych cieplych dniach.

03:01 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:08 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze 6-stopniowo.

No comments: