Thursday, May 14, 2015

2 lekarzy

i 35 000 IU witaminy D na sloncu. Owocny dzien. 2 godziny spedzilem u dentysty. Irlandski szlachcic dr Tim Image result for milligan coat of arms  zbadal mi stan uzebienia, wykonal zdjecia + czyszczenie zebow ($415). Tez znalazl problem z dolnym mostkiem po prawej stronie. Jeden zab pod nim jest calkowicie zgnily. Dlatego dostaje te oste bole. Trzeba przeciac mostek, wyrwac (lub wyleczyc) zab + zainstalowac nowy mostek. Szacowany koszt: $4839. Wazne, ze w koncu po trzech latach nie widzenia dentysty rozpoczalem proces uporzadkowania zebow.

Gdy wczoraj rozmawialem z dr Barros o benefitach naturalnej medycyny zadzwonila Walk In Clinic. Recepcjonistka poinformowala mnie, ze wyniki labolatoryjne testu krwi z poniedzialku sa juz gotowe i dr McIntosh chcialby sie ze mna spotkac dzis o 1 po poludniu.

Stawilem sie dzisiaj po kapielach slonecznych do kliniki. Dr McIntosh dal mi fotokopie testu na watrobe. Bo o taki go prosilem. Chcialem zabadac stan swojej watroby po tych wszystkich kuracjach naturalnych. Takze przygotowuje sie do powaznego czyszczenia watroby metoda pani Julii. Z testu wynika, ze mam podwyzszony BILIRUBIN. Normalny zakres to pomiedzy 3.0 - 18.0.

Wyniki testu z 11 maja 2015.

CHEMISTRY
      TOTAL BILIRUBIN                         26.2     UMOL/L
      ALK PHOS                                    75        U/L
      ALT                                             27        U/L
      GAMMA GT                                  20        U/L

IMMUNOCHEMISTRY
     VITAMIN B12                                   494       PMOL/L
      FERRITIN                                       45        UG/L

01:00 Hrs Budzi mnie siusiu.

02:39 Hrs. Budzi mnie siusiu.

05:18 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:52 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze slonecznie 4-stopniowo. Temp. w kuchni 22C. + zrywam kartke z kalendarza: "Procz tego, co jest mozliwe, jest jeszcze to, co jest konieczne" - MARIA DABROWSKA.

07:00 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi na czczo. 6.2 mmol/L = 111 mg/dL (skonczyly sie paski testowe).

07:05 Hrs. Lektura tronowa. "Newsweek".

No comments: