Friday, May 15, 2015

Pojechalem

City Hall, Toronto 2015
do City Hall aby odnowic parking na ulicy. Wrocilem do domu pieszo wzdluz brzegu jez. Ontario. Bylo zimno + glodno + deszcz + arytmia + Tajemnice bolesne. Przeszedlem ponad 10 kilometrow. Arytmia charakteryzuje sie czestym sikaniem nawet jak sie niczego nie pije + bolu w splocie slonecznym (splot trzewny). W centrum miasta z sikaniem mozna poradzic sobie korzystajac z restauracji szybkiej obslugi, czy publicznych gmachow, galerii, teatrow, centrow handlowych. Wzdloz wybrzeza jest juz latwiej. Zawsze jakies gaszcza sie znajda. Ale nie jest latwo spacerowac z arytmia. Dzis o malo znow w pory nie zrobilem. Wyratowal mnie High Park i jego geste zadrzewienie.

Przy guglowaniu natrafilem na ciekawe forum dyskusyjne pt. "Objawy przy nerwicy serca". Przeczytalem od deski do deski i wlasnym oczom nie uwierzylem, ze to co ja doswiadczam to doswiadcza tak wielu ludzi. To jest nerwica serca!

03:38 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:12 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:38 Hrs. Budz mnie siusiu + wstaje. Na dworze 10-stopniowo.Temp. w kuchni 21C. + zrywam kartke z kalendarza: "Prawda zwalcza nie tylko nieprawde, ale i tych, co ja glosza" - BERTOLT BRECHT.

07:54 Hrs. Lektura tronowa. "Newsweek".


No comments: