Sunday, November 16, 2014

Jeszcze ksiazka


Zdobycze z targow ksiazki w Toronto
nie zginela, poki my czytelnicy zyjemy. Dzisiejsza eskapada na pierwsze, inauguracyjne miedzynarodowe targi ksiazki w Toronto (TORONTO INTERNATIONAL BOOK FAIR) pod wystrzalowym tytulem "Inspire!" trwala 4 godziny i 30 minut. Kosztowala mnie $187.95.

Toronto ma dosc liczacy sie miedzynarodowy festiwal filmow. Nie mialo do tej pory miedzynarodowych targow ksiazek. Ale w tym roku zrobiono pierwszy krok w tym kierunku.

Wielu wydawcow, autorow. seminaria, wyklady, czytan autorskich. Targi trway 3 dni. Dzis byl ostatni dzien. Wrocilem z gora ksiazek jak zwykle. Wspaniale rozmowy przy stoiskach. Mozna bylo tez nabyc niektore publikacje. Inne gratisowo rozdawano za darmo.

Wspaniala rozmowe o sercu i moim samomedykowaniu sie mialem z panem dr. Elie Klein. Zainspirowal mnie do dalszej dzialalnosci samoleczenia sie migajacych przedsionkow serca.. Nabylem jego ksiazke ($20) pt. "Read this if you have a heart. The book on lowering high blood pressure, cholesterol and blood sugar... Naturally!". Mowi, zebym byl z nim w kontakcie. Chcialby dostac ode mnie feedback o swojej ksiazce i zaprasza mnie do swojej kliniki.

"Edward, Thank you for your support! Trust your Gut! Always! Sunil Godse". Ten autograf wpisal mi do swojej ksiazki "Gut! What it is. How to Trust it;. How to use it."  autor pan Sunil Godse. Pogadalismy sobie o intuicji + kupilem jego ksiazke ($33).

Na stoisku wydawcy Irwing Law Inc. zainteresowala mnie publikacja Craig Forcese pt. "National Security Law. Canadian practice in international perspective". Natomiast obok na stoisku wydawcy James Lorimer & Co. wpadla mi w oko ksiazka Ronald F. Williamson pt. "Toronto. And Illustrated History of its first 12,ooo years". Kupilem 2 ksiazki na 15% przecenie ($74.95).

Ostatnim zakupem + fajna rozmowa z autorami  (David Rawcliffe & Peter DeMille) byl komplet 6 ksiazeczek wydawnictwa RawMille Publications pt. "Side Road Guide Books" ($45). Sa to mapy i szczegolwo opisane miejsca malo znane w Ontario.

Byly tez Polonica. Stoisko Consulate General of the Republic of Poland in Toronto + POLISH CANADIAN VOICES Andrew Borkowski, Jowita Bydlowska, Eva Stachniak, Ania Szado. Polskie akcenty na targach sfotografowalem.



Dzis tez padal caly dzien snieg. Ale od razu topnial. Ksiazki z pierwszymi platkami sniegu.  

01:00 Hrs. Budzi mnie siusiu.

02:47 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 200 mg magnezu.

05:23 Hrs. Budzi mnie siusiu.

07:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 2-stopniowo. Temp. 22C.

07:02 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi. 7.3 mmol/L = 131 mg/dL.

07:10 Hrs. Lektura tronowa. "Historia Uwazam Rze".

07:35 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 75 kg. + maselko Shea na twarz.

07:42 Hrs. 1-sza szklanka wody z lyzeczka 500 mg magnezu w proszku MAGNESIUM GLYCINATE + ciasteczko kokosowe + gozdzik do zucia..

07:48 Hrs. Odpalam maszyne + spiew ptakow. Petro-Canada na rogu bierze za litr paliwa $1.14.9.

07:58 Hrs. W kosciele sw. Kazimierza + na ulicy pruszy sniezek.

"Blogoslawiony, kto sie boi Pana."

09:07 Hrs. Wychodze z Benna's z pustymi rekoma. Chlebki male z makiem niby byly, gdzies w piekarni. Trudno bylo je znalezc. Lekkie zamieszanie, konsternacja. Nie wiadomo o co chodzi + wychodze. Ide do piekarni Hot Oven Bakery i kupuje 3 chleby ($11.50). 3 rozne rodzaje: San Francisco, Calabrese, Cara Seed Bread + na ulicy pruszy sniezek.

09:28 Hrs. W domu. Na dworze minus 1-stopniowo + pruszy snieg. Temp. w kuchni 22C.


No comments: