Saturday, June 04, 2011

Zaczelo sie +


akcja w zdobywaniu wiedzy o konopiach trwa. Wczoraj do pozna w nocy czytalem magazyn "Treating Yourself. The alternative medicine journal". Najnowszy numer (Issue 28) z "Medical Marijuana: A Cure for Cancer?" na okladce. Wspanialy magazyn. Bardzo trudno dostepny. Mam od numeru 19. Kupowalem "u Koreanczyka" do numeru 24. Pozniej na rogu u Koreanczyka bylo go trudno dostac. Musialem jezdzic do centrum Toronto na ulice Yonge, gdzie jest sklep z artykulami z konopi. I info o konopiach. Tam czasami byl. Ale wykupuje sie jak cieple buleczki. Maja na wystawie swoje stoisko. To zaprenumeruje.

08:18 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze deszczowo + ponuro. 17-stopniowo. Temp. w kuchni 20.1C.

08:31 Hrs. Biore 3 kapsulki grzybkow REISHI. Otworzylem nowa butelke firmy ORGANIKA. Reishi Mushroom Extract. 180 kapsulek 250 mg. Zalecaja 2 kapsulki dziennie przez 3 miesiace. Ja biore po trzy. Dobry grzybek nigdy nie by zly - jak grzybiarze powiadaja.

4 czerwca

Boze moj, zablakalem sie i zgubilem Ciebie - czy Cie odnajde? A moze juz na zawsze Cie stracilem? Czy skazales mnie na wieczne przebywanie z dala od Twego oblicza?...
Ojcze, zaglebiam sie, jak moge, w to ciemne wiezienie, jednak z trudem tylko posuwam sie w posepnym mroku gestych ciemnosci, w huraganie, borykajac sie z atakami Nieprzyjaciela, ktory wykorzystuje te nawalnice, by mnie sprowadzic z wlasciwej drogi i pokonac.
Szukam Boga, lecz gdzie Go odnajde? Rozmywalo sie samo pojecie Boga Pana, Stworcy, Milosci i Zycia. Wszystko rozproszyl, ja zas - niestety! - zagubilem sie w gestym mroku najczarniejszych ciemnosci; w okruchach wspomnien na prozno szukam utraconej milosci i kochac juz nie moge. O Dobro moje, gdzie sie znajdujesz? Zgubilem Cie, zablakalem sie w poszukiwaniu Twych sladow, poniewaz przyjales ochoczo calkowita ofiare, ktora Ci zlozylem, a potem wszystko mi odebrales i trzymasz w swej najwyzszej wladzy. Powierzam sie Tobie i oczekuje od Ciebie opieki za moja calkowita zgode na dreczacy mnie brak milosci.
(4 czerwca 1918, do ojca Benedykta z San Marco in Lamis - Ep. I, s. 1026) ("365 dni z ojcem Pio").


Dzien owocny w info. Przynioslem caly plecak. Ciezkie jak cegly. Glownie magazyny + ksiazki. Zdobylem tez DVD z zeszlorocznej wystawy Treating Yourself EXPO. Pierwszy z 6 dyskow juz przejrzalem. Siebie jeszcze nie widzialem. Przeciez wystapilem w tym pierwszym historycznym Expo. Kto by pomyslal, ze jestem jadrem tworzenia historii.

Wystapilem w czarnej koszulce z zeszlorocznego Expo. Napis z przodu: "TreatingYourself. Medical Marijuana Cup 2010". Z kotkimi rekawakami. Na nia kamizelka ze skory ARMANI.
Przeprowadzilem kilka owocnych rozmow z wystawiajacymi swoje produkty + uslugi. Kupilem film dokumentalny z zeszlorocznego Expo. "TreatingYourself. Medical Marijuana & Hemp Expo. Metro Toronto Convention Centre July 16 - 18, 2010". 6 dyskow DVD ($40). Moze tez mnie sfilmowali. Piekny dokument.

Z budki Kustom Kulture nabylem: (1) "Marijuana Medical Handbook. Practical Guide to the Therapeutic Uses of Marijuana", Dale Gieringer, Ph.D., Ed Rosenthal, Gregory T. Carter, M.D. + (2) "The Pot Book. A Complete Guide to Cannabis. Its Role in Medicine, Politics, Science, and Culture", Edited by Julie Holland, M.D.

No comments: