Tuesday, June 28, 2011

Toronto by Night


zaliczylem z Benkiem i jego rodzina wczoraj w nocy. Spalem lekko ponad 4 godziny. Benek po drodze do Canada's Wonderland + Niagara Falls zatrzymal sie w hotelu w Toronto.

Spotkalismy sie w restauracji Chopin na Roncezwolce. Po obiedzie zaparkowalismy u mnie + wzielismy metro i pojechalismy do centrum Toronto.

Ten wielki dzien spotkania z Beniem przypieczetowalem fotografia zrobiona przez jego zone, pania Letitzie. Sfotografowala ona nas na tarasie z najwieksza lalka z kolekcji lalek Isabel. 8-letnia Bailey. Byla tez 2 fotografia. Beniu strzelil mi ja w Royal York Hotel.

00:28 Hrs. Siusiu. Cos nie moge zasnac.

01:08 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:30 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze 19-stopniowo. Deszczowo. Temp. w kuchni 23.2C.

04:42 Hrs. Biore 3 kapsulki grzybka REISHI.

No comments: