Saturday, April 15, 2006

BLOGGING - DEFINITION

BLOGGING - "The art of managing of the collected, stored and analized information about the blogger, his/her life, physical surroundings and intellectual environment, and publishing this material in the virtual diary" (Edward Kuciak, "Thoughts").

Ostatnio "kmiec nestor" zaczal komentowac moj blog. Dziwny to rodzaj komentowania, skoro po kilku dniach autor tych komentarzy je wykasowuje.

Jego czterowiersz opublikowalem na forum dyskusyjnym "Ozonu" w temacie "Ekspansja Blogow" (http://www.ozon.pl/-forum_1398_0.html).

"No powiedz, kuciak... no powiedz,
czemu ty masz zero-null comments?
Bo kazdy ciebie moczem olewa,
nikt nie chce gadac z fornalem z chlewa!"
(kmiec nestor 1:13 AM)

Teraz "kmiec nestor" przemowil dwuwierszem i to dwa razy:

"prostactwo + zydlactwo = kuciactwo
wybije ta godzina, ze przyznasz, zes zydzina!"
(kmiec nestor 1:13 AM).

"Przyznales, zes zyd i czubek
teraz przyznaj, zes jestes Ubek!"
(kmiec nestor 8:01 AM).

Otoz "kmieciu nestorze", ty stary NKWD-owcu, przyznaje sie do wszystkiego co mi zarzucasz na tym swoim internetowym przesluchiwaniu mnie - Leweda. Prosze ciebie abys juz przestal mnie terroryzowac, mordowac i torturowac, nabijajac mnie na widly swojego antyszlacheckiego i antysemickiego rozumu. Tak mi dobomoz Jezusie Chrystusie, ukrzyzowany grzechami takich zboczencow i obludnikow, jakim jest kmiec nestor. Jezusie, zmartwychwstaly jutro z samego rana! NAPRAWDE ZMARTWYCHWSTALY!!! (wyk. aut.). Tak mi dopomoz Bog!

No comments: