Saturday, October 08, 2005

List od Izby z Londynu

Otrzymalem poczta zwykla list od Jurka Izdebskiego h. Pomian z Londynu. Zrobil kopie mojego tematu "Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu" na "Slupskim forum" i dodal na niej swoje uwagi.

London Monday, 03 October 2005

Edek, ja staralem sie od czasu do czasu cos napisac na forum slupsk eco, ale zawsze mnie blokuja. To jest forum nalezace do jakiejs kliki urzedniczej ze Slupska. Wystepuja anonimowo, maja dostep do zrodlowych informacji dotyczacych budzetu miasta, planow finansowych, decyzji zarzadu itd. Mnie nie znosza. Ublizaja mi i obrazaja. Odblokuja na krotki czas i blokuja. Wowczas pisza co chca o mnie nie dajac mi prawa do odpowiedzi.
Wydaje sie mi, ze usteckie forum jest lepsze. Ale ja nie chce na nim byc obecny. Nie chce sie wystawiac gburom do opluwania i obrazania.

Slupskie forum

Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: Lewed (IP zapamietane)
Data: 2005-10-03 03:04

Jurek czy Ty tu buszujesz? Ja nadawalem troche na forum Ustki (http://www.ustka.pl/), ale jakies "nieznane sluzby" uciszyly mnie na pewnien czas. Moja cala dzialalnosc blogierska zostala wymazana (nie archiwizuja). Ale od wczoraj naraz forum znow udostepnilo mnie swoje lamy. W temacie "Ustczanie", ktos zaczal pisac o Prusinskim i Twoje nazwisko wyplynelo. Tak dotarlem na to forum, bo ktos go polecil, jako przyklad Twojego "zlego zachowywania sie".
Sluchaj ja prowadze swoj blog na Google pt. "Lewed's blog czyli dziennik szlachcica polskiego" (http://szlachta.blogspot.com/). Takze nadaje troche na "Ozonie" na ich forum dyskusyjnym (http://www.ozon.pl/).
Skontaktuj sie jakos ze mna.
Pozdrawiam, Lewed z Toronto.

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: Pomian (IP zapamietane) FORNAL* (*dopiski J.I.)
Data: 2005-10-03 10:21

Napisz, Geba do mnie - najlepiej na Berdyczow.

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: dawny slupszcznin (IP zapamietane) TO TEZ FORNAL*
Data: 2005-10-03 11:06

Ja pierdole - kolejne klony, to samo co na usteckim forum. Ten sam gnoj...

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: Lewed (IP zapamietane)
Data: 2005-10-03 13:05

Pomian, ty nie jestes Izba. Dawny slupszczanin, prosze nie bluzgaj. Wlasnie bluzganiem i niedorzecznosciami probowano mnie zalatwic na forumach: "Ustka", "Newsweek Polska" i "E-politicus". To jest ich technika operacyjna, zamacic aby administratorzy zbanowali dyskutanta.
Izba odezwij sie!
Lewed z Toronto.

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: dawny slupszczanin (IP zapamietane) Cham CHAM C H A M*
Data: 2005-10-03 13:43

Niedorzecznosci to sa powyzej. Czy ktorys z twoich postow ma jakikolwiek sens? Ty o niczym nie dyskutujesz, produkujesz smieci.

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez 'Lewed (IP zapamietane)
Data: 2005-10-03 14:10

Ja propaguje idee Polski Szlacheckiej a ty idee fornalskie, i to jest ta roznica miedzy nami.
Izba odezwij sie.
Lewed z Toronto.

Re: Lewed Zaremba z Toronto do Pomiana z Londynu
Wyslane przez: Pomian (IP zapamietane) NIE JA. TO JAKIS FORNAL. TO NIE JESTEM JA EDEK*
Data: 2005-10-03 14:14

Edek, daj spokoj, nie szalej i nie awanturuj sie. Bylem na twoim Lewed Blogu - to jedno wielkie smietnisko, brak mysli przewodniej. Co sie stalo z moim dawnym kolega Edwardem Kuciakiem z Ustki? Klimat Kanady chyba mu nie sluzy... Pozdrawiam z zimnego Albionu.

Rzeczywiscie te "Slupskie forum" jest podjrzane, co szybko odkrylem i o tym powiedzialem im wprost, takze poinformowalem o tym forum usteckie, no i teraz ten list z Londynu potwierdzil moje obawy. Obecnie wchodzac na ich forum otrzymuje:
Istotna Informacja
Zostales wyrzucony z tego forum.
Skontaktuj sie z webmasterem lub administratorem forum w celu uzyskania dalszych informacji.

Z tym, ze zadnego linku do webmastera lub administratora tam nie ma.

No comments: