Saturday, July 13, 2019

Z powodu mojego

kalectwa zwiazanego z choroba otrzymalem od Service Ontario pozwolenie na parkowanie w miejscach zakazanych Accessible Parking Permit. Bardzo zadowolony jest Coby, moj opiekun (caregiver) i kierowca. Teraz biorac mnie na zakupy, czy poza miasto na wycieczki po swieze powietrze i relaks nie bedzie mial takich problemow z zaparkowaniem samochodu. Dziekuje ci Ontario za pomoc i dbanie o chorych obywateli!

"Nie jestem tez specjalistka zadnej z omawianych dziedzin, jak rowniez nie mam wgladu do tajnych panstwowych informacji i dokumentow. Moja analize opieram na ogolnie dostepnych tresciach i logicznym laczeniu faktow" - AGNIESZKA PIWAR (polska reporterka rosyjskiego Sputnika)

*

Najpierw byl upal. Pozniej przyszyszla ulewa. Po ulewie wyszlo slonce. Wybralem sie wiec pod wieczor na festyn uliczny w Bloor West Village. Przeszedlem sie + paparazi zrobil mi 3 fotki. Zjadlem loda i wrocilem do domu zmeczony, spocony i bolem nog. Trudno mi sie chodzi. Dostaje skurczy lydek i ostrych bolow piszczeli.  W zalaczeniu kilka obrazkow z festynu.





00:05 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Nic nie jest niezmienne procz przyrodzonych i niezbywalnych praw czlowieka" - THOMAS JEFFERSON.

00:15 Hrs. Siusiu (slomkowe).

00:41 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

01:00 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

01:20 Hrs. Siusiu (przezroczyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 75 kg.

02:00 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

02:47 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

03:44 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:36 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

07:50 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

09:15 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + wstaje. Na dworze slonecznie.

09:20 Hrs. CBC radio podaje temperature w Toronto. 24C. Temperatura na tarasie. 26C + temp. w kuchni. 21C.

09:25 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

"Epoka Putina sprzyja rehabilitacji Stalina, ostatnio jego pomnik odslonieto w Norymberdze" - MARCIN WOLSKI

Przytlaczajaca wiekszosc Rosjan nadal uwaza tego superzbrodniarza, odpowiedzialnego za rzezie, czystki, wielki glod, II wojne i lekko liczac 60 milionow ofiar, za narodowego bohatera. Jakiez piekne perspektywy rysuja sie przed Czingis Chanem, Tamerlanem, Pol Potem czy Bokassa. Na miejscu mieszkancow Monachium juz zaczalbym zbiorke na przyszly pomnik Adolfa, ktory chcial przeciez dobrze, tylko wredni Polacy zmusili go do wojny! (Marcin Wolski, "Zabawy z historia", GAZETA POLSKA, 15 maja 2019).

09:55 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 72 kg.

10:05 Hrs. 1-sza + 2-ga szklanka wody slodzone lyzeczka miodu akacjowego + 1/2 cytryny + 2 daktyle.

10:12 Hrs. Jem kubek 100 g jogurtu OIKOS + 2 tabletki chemii.

10:17 Hrs. Jem banana.

11:22 Hrs. Jem 3 smazone jajka + 4 kromki chleba orkiszowego z plasterkami szynki + papryka konserwowa + 3-cia szklanka wody.

13:38 Hrs. Budzi mnie siusiu (ciemno-slomkowe + puszyste).

13:48 Hrs. 2-ga lektura tronowa. "Gazeta Polska".

14:42 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 73 kg.

14:42 Hrs. 4-ta + 5-ta szklanka wody + 1/2 cytryny.

15:10 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Ungendering the brain. Neuroscientist Gina Rippon debunks the theory that brains are either male or female" na okladce + spiew ptakow. Temperatura na tarasie 33C + temp. w kuchni. 23C.

17:04 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

19:15 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

23:50 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste).

No comments: