Monday, July 22, 2019

Jest

oddech przywracajacy zycie. Temperatura w nocy spadla z 35C do 21C. I maja byc nawet nizsze. W dzien grzeje, ale bez takiej wilgotnosci. Jest nadzeja na przetrwanie nawet z usmiechem na twarzy. Ostatnia fala upalow wycienczyla mi organizm ekstremalnie. Wczoraj juz mdlalem. Tej nocy dalo sie spac.

Dzien odpoczynku i dochodzenie do formy po strasznej fali upalow. Spadl deszcz. Jest wiaterek i chlodne nadchodzace noce. Tez niespodzianka. Dwa magazyny z Polski dostarczone prosto z lotniska. "Sieci" z "Dlaczego opozycja za wszelka cene chce dopasc TVP. Za swiadome nakrecanym hejtem kryje sie cyniczny plan" na okladce + "Do Rzeczy" z "Lysiak kontra mit PRL", na okladce.

02:43 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

03:23 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe) + bolesne kurcze stop.

06:06 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:09 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste + wstaje. Zrywam dwie kartki z kalendarza: "A niechaj narodowie wzdy postronni znaja iz Polacy nie gesi, iz swoj jezyk maja!" - MIKOLAJ REJ + "Aby otrzymac pozyczke, najpierw musisz udowodnic, ze jej nie potrzebujesz" - PRAWO MURPHIEGO.

09:33 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

09:58 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 73 kg.

23:35 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste).




No comments: