Sunday, May 11, 2014

W Niedziele

Dobrego Pasterza z okazji Dnia Matki podarowalem mojej Mamusi Genowefie kwiatki wisni japonskich zakwitajacych dzis w High Parku + Tajemnice chwalebne w intencji jej duszy.

Dzien wspanialy. Lepszego nie mozna sobie bylo wymarzyc. Pierwszy raz od 8 miesiecy stapalem golymi stopami po Ziemi. Bezposredni kontakt stopy z trawa, kamiennymi plytami + drewnem. Tez opalalem sie na tarasie. Skora lekko porozowiala. Nalapalem jakies dobre 3000 IU witaminy D.

Czosnek juz wzszedl. Na wysadzonych 41 zabkow wzeszlo 37. Czyli nie jest tak zle. W piatek 8 listopada 2013 roku wsadzilismy 5 rodzajow czosnku:

1. Brant County - wysadzone 6 wzeszlo 5.
2. Room Garden Caledon - wysadzone 8 wzeszlo 8.
3. Stone Soup Farms - wysadzone 9 wzeszlo 9.
4. Acorn Creek - wysadzone 8 wzeszlo 8.
5. American No Name - wysadzone 10 wzeszlo 7.

2 rzadki czosnku (37 sztuk)


Zrobilismy tez zakupy. Jedzenie na przyszly tydzien + kwiaty do ogrodu. Takze nasiona ogorkow. Poniewaz z tych zasianych wczesniej przetrwal tylko jeden. Nie przezyly lekkiego chlodu gdy Rysiek wystawil je na taras w zeszlym tygodniu.

Na obiad Mistrz zrobil zeberka z gryla + ziemniak + prazona kukurydza  + szparagowka + lampka czerwonego wina.

Dla Kanadyjczykow najwazniejsza jest opieka zdrowotna, a dla Polakow satysfakcja z zycia ("Polska przed Kanada (?!)", GAZETA, 9-15 maja 2014).

00:30 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu.

02:15 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu.

06:21 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu + wstaje. Na dworze slonecznie. 7-stopniowo. Temp. w kuchni 22C.

06:37 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi po wzieciu kapsulki 250 mg magnezu. 7.9 mmol/L = 142 mg/dL.

07:48 Hrs. W kosciele sw. Kazimierza.

"Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego."

09:37 Hrs. Parkuje w High Parku po prawie polgodzinnym szukaniu miejsca.

09:53 Hrs. Aleja wisni japonskich zakwita + fotki.



10:05 Hrs. W domu.

11:55 Hrs. Pszczolka siada mi na dloni + wnosze ja do domu. Siada na oknie + fotka.



12:20 Hrs. Staje boso na trawie + fotka.



12:42 Hrs. Fotka jedynego ogorka, ktory przetrwal.



14:32 Hrs. Zakupy w supermarkecie No Frills ($132.25.

No comments: