Wednesday, November 28, 2012

Zlapala mnie

sraczka. Juz od wczoraj. Gdy cos zjem, zaraz musze biec. I to szybko. Stwarza to sytuacje niezreczne i groteskowe. Ogolnie raczej nieprzyjemne. Po pracy kupilem w aptece Diarrhea Relief.

Ciekawe co mi zaszkodzilo. Lece na glogu + morwie + magnezie + CENTRUM For Men + Raphacholin C + Legalon 140 + ArmoLIPID + 6 tabletek chemii konwencjonalnej + daktyl + Kalms + czekoladce Xocai POWER + pasie Wellness Belt ranem + sandalkach CIECHANOWICZ + pasie CIECHANOWICZ po pracy w domu. Ostatnio dorzucilem Dziurawca + ziarenka dynii + suszone jagody Goji + sok z marchwi + sok z granata + Coca Cola zero + mleko zwykle 3% + mleko z migdalkow + owoc smoka.

Chyba ta wloska babka Panettone musiala mi zaszkodzic. Bo wlasnie od 2 dni lubie sobie ja skubnac popijajac mlekiem z migdalkow przed snem + Coca Cola zero. Przysiegam, dzis wieczorem babka w moje usta nie wejdzie.

01:52 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 3-stopniowo.

04:12 Hrs. Pije wode z cytryna + czestuje sie czekoladkom Xocai POWER.

04:16 Hrs. Lektura tronowa. "Nowe Panstwo".

Klopoty Tuska wynikaja stad, ze Merkel nie jest potrzebny, bo Polska pozostaje poza strefa euro, a Putin juz jest za slaby, by go bronic. Polska stoi wobec zmiany statusu kondominium na rosyjskiego wasala, wiec Tusk moze juz odejsc. Reprezentowal bowiem poprzedni etap.
Wobec postawy Niemiec i mozliwosci powrotu do nas USA, przed Rosja stanela koniecznosc oczyszczenia przedpola w Polsce przed konfrontacja z Ameryka. Chodzi o to, by USA zastaly tu wylacznie partie rosyjska, ktora skupilaby wszystkie stanowiska w swoich rekach. Takie jest tlo wymiany Tuska na nowy zespol Palikot-Komorowski-Schetyna. Wazne wydarzenia w panstwach wasalnych nie nastepuja bez impulsu z Centrum (Jozef Darski, "Nowa geopolityka", NOWE PANSTWO 2/2012).

04:50 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 79 kg. + nakladam Wellness Belt.

04:55 Hrs. Pije ziolo DZIURAWIEC + 680 News w radiu + daktyl + laptop (7 imelek + 21 spamu).

21:01 Hrs. Biore tabletke Diarrhea Relief.

22:53 Hrs. Biore tabletke Diarrhea Relief.

No comments: