Tuesday, January 12, 2010

Szpital

dzwoni rano do pracy i chce mnie o 9 na Ultra Sound. Mowie, ze sie nie wyrobie. Nie mam zmiennika w pracy. Utargowalem sie na 1 po poludniu.

Ultra Sound wykazal, ze mam guz i cysty na prawej nerce + cysty i kamien na lewej. Ktora strona krwawi? Nie wiadomo. Zapytalem doktora, czy to moze miec cos wspolnego z alternatywna medycyna, ktora stosuje. Powiedzial, ze nie wiadomo. Na razie dal mi siteczko w ktore mam sikac i ewentualnie znalezc kamienie. Na poniedzialek jestem skierowany do urologa.

01:35 Hrs. Budze sie. Siusiu + kolor jasnego zlota.

04:15 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 6-stopniowo. Odczuwalne -13C. Temp. w kuchni 20.9C.

04:24 Hrs. Wstawiam wode do zamrazalnika + czajnik z woda na zagotowanie.

04:25 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

04:30 Hrs. Lektura tronowa. "Wprost" (www.wprost.pl).

Wedlug najnowszych badan, 71 proc. Amerykanow jest przekonanych o niezbednosci uzycia sily w rozwiazywaniu konfliktow na swiecie, ale ten poglad podziela tylko 25 proc. Europejczykow (Zbigniew Lewicki, "Amerykanie sa z Marsa, Europejczycy z Wenus", WPROST, 1 listopada 2009).

05:25 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 79 kg.

05:30 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" (www.nationalpost.com) z "Cabinet Shuffle on way: Sources. 'Taking next few weeks to review' everything: PM" na okladce. Na dworze -6C. Odczuwalne -13. Bialo. Temp. w kuchni 24C.

05:55 Hrs. Zmywam naczynia + tabletki + zapite zielona herbata. Do torby wkladam 2 kanapki + 2 jablka + 2 mandarynki + 1 banan + 1 pomidor.

06:10 Hrs. Zlewam wode strukturowana + 8 lykow.

06:20 Hrs. Lykam mineraly + zielona herbata.

06:39 Hrs. "A ja czekolade jem. Czekoladowy dzem" - unosi sie w Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM. Na dworze wedlug radia jest -8C. Odczuwalne -15C. Z zimna silnik wydaje metaliczny dzwiek. W dzienniku: Dachy sie wala w Polsce od sniegu. Brak pradu. Zima, ktora tu na tej kanadyjskiej Syberii jest normalka, w Europie wykancza.
ESSO, Shell, Canadian Tire, Petro-Canada biora za litr paliwa $1.00.9.

Czestuje sie ze skrzynek: "24H Toronto" (www.24hrs.ca) z "Animal groups call for ban. Tiger mauls, kills owner" na okladce + "Metro" (www.metronews.ca) z "Above the law? Surgeon stopped for speeding en route to surgery" na okladce.

07:46 Hrs. Dzwoni szpital. Mam skierowanie na Ultra Sound dzisiaj rano o 9.

10:20 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai Nugget.

11:59 Hrs. Odpalam maszyne. Zalatwilem zmiennika w pracy i urywam sie wczesniej do szpitala. Slonecznie. Minus 8-stopniowo. Odczuwalne -15C. W radiu na New Classical na fali 96.3 FM (http://www.classicaol963fm.com/) leci Mozart.

12:21 Hrs. W domu.

12:33 Hrs. Odpalam maszyne. Wczesniej sie przebralem. Jade do szpitala.

12:42 Hrs. Parkuje na ulicy nieopodal szpitala.

12:48 Hrs. W szpitalu sw. Jozefa (St. Joseph's Health Centre - www.stjoe.on.ca). Wspomnienia wracaja. To tu Isabel wyladowala po wylewie krwi do mozgu. To tu strasznie walczyla z paralizem, zapominajac o raku ktory ja juz zzeral. Wozilem ja na wozku. Razem spogladalismy na jezioro Ontario. Lza zakrecila sie w oku. Smutek ogarnal. Otrzasam sie. Prosze Chrystusa o sily.

13:00 Hrs. Po zarejestrowaniu sie siadam w poczekalni.

13:12 Hrs. W przebieralni. Zdejmuje wszystko oprocz majteczek.

14:08 Hrs. Czekam na rezultaty Ultra Sound.

14:38 Hrs. Rozmowa. Guz na prawej nerce + cysta. Kamien na lewej nerce + cysta.

14:46 Hrs. Posilam sie czekoladka Xocai Nugget.

14:52 Hrs. Po spotkaniu z dr. Sue. Dal mi siateczke do siusiania i lapania kamieni.

15:00 Hrs. W samochodzie. Odpalam maszyne.

15:08 Hrs. W domu. Na dworze -6C. Odczuwalne -12C. Temp. w kuchni 12.5C. Podkrecam termostat.

15:15 Hrs. Mocz koloru zlotego oddalem do siteczka.

16:13 Hrs. Po bigosie biore tabletki i zapija woda strukturowana.

12 stycznia
lub sobota po
Objawieniu panskim

"Jan odrzekl: 'Czlowiek nie moze otrzymac niczego, co by mu nie bylo dane z nieba. Wy sami jestescie mi swiadkami, ze powiedzialem: 'Ja nie jestem Mesjaszem, ale zostalem przed Nim poslany'. Potrzeba by On wzrastal, a ja sie umniejszal'" ("modlitewnik ojca Leona Knabita").

20: 40 Hrs. Hrs. Wynosze smiecie na chodnik w pojemniku.

20:42 Hrs. Mineraly popite kranowka + czekoladka Xocai POWER.

20:50 Hrs. Lozko + Tajemnice bolesne w intencji Isabel.

No comments: