Saturday, July 04, 2020

HAPPY INDEPENDENCE

DAY U.S.A.!

Rodzinie + wszystkim moim przyjaciolom w Stanach Zjednoczonych zycze wszystkiego najlepszego z okazji swieta Independence Day.

*

Akcja byla szybka. Polska gorzelnia w St. Catharines. Skwar niesamowity. Kobylka sprawuje sie znakomicie. Klimatyzacja + muzyczka skoczna w rytmach irlandzkich. Poniewaz trzeba sie przygotowac do III Fali kupilem w POLONEE DISTILLERY INC. glownie srodki dezynfekcyjne i higieniczne. Plyn do rak + spiritus 95%. Tez nalewki na bazie spirytusu, krupnik, cytrynowka + gin.



00:05 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Szlachetnosc nie jest owocem mojej natury, lecz mojej walki" - NIKOS KAZANTZAKIS. Temperatura na tarasie. 28C + temp. w kuchni. 26C . Temperatura w biurze. 30C + wilgotnosc powietrza 60%.

00:15 Hrs. Waze sie przed pojsciem do lozka. 76 kg.

02:37 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

04:14 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + skorcze stop.

07:43 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste). Na dworze slonecznie + wstaje.

No comments: