Wednesday, October 11, 2017

Swiat

sie zawalil. Wpadlem w stan depresyjny + tabletki Apo-Citalopram od dr. Janusza. Takze przekazal wyniki ostatnich testow. Mam 2 cysty + kamienie na nerkach + kamienie na woreczku zolciowym + spuchnieta watroba + podwyzszony cukier.

Przez ostatnie 3 dni bylem w szpitalu domowym. W lozku i na diecie glodowkowej. Osiagnalem 66 kg i poczulem sie bardzo slaby. Zamknalem sie w domu + strach przed wyjsciem na zewnatrz. Tak slaby, ze balem sie upasc. W koncu wczoraj wstalem z lozka i zaczalem dochodzic do siebie.

Dzis pojechalem do labolatrorium na test na obecnosc wirusa C w watrobie. Pogoda paskudna. Leje. Ale napisalem listy i wyslalem dzisiaj. Walke prowadze z City One parabankiem, ktory mnie przesladuje od tego roku. Arbitralnie odnowil mi Platinum Mastecard i chce abym za nia zaplacil. Ja po splaceniu wszystkich dlugow, po prostu ja zniszczylem i nie uzywam od nowego roku. Tym zlodziejaszkom sie nie podoba, ze zrezygnowalem z karty i probuja wyludzic ode mnie pieniadze za cos czego ja juz nie mam i nie uzywam.

"Nie ma nic bardziej polskiego niz wolnosc" - TOMASZ SAKIEWICZ h. Korwin

07:48 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju z lnu.

07:53 Hrs. Znosze z chodnika pojemnik zielony na odpady organiczne + szary pojemnik na smieci zniknal + podnosze z werandy "National Post" z " 'Starting to fracture'. Foreign affairs minister tells Washington panel this is 'the most uncertain moment in international relations since the end of the Second World War' " na okladce.

07:55 Hrs. 1-sza szklanka wody.

08:00 Hrs. 2-ga szklanka wody. CBC radio podaje temperature w Toronto 12C.

09:16 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste) + jem banana.


No comments: