Thursday, October 05, 2017

Dostaje

swira + nie wiem co sie ze mna dzieje. Gubie wazne dokumenty. Trace kontrole nad wszystkim. Boze, przyslij mi Aniola Pomocy!

Dostaje nowych symptomow. Bardzo sucho w ustach + dretwiejcy jezyk. Tez potezne zawirowania w glowie. Trudno mi sie stoi + padam.

"Prawo prasowe uchwalone w 1984 r., zaraz po stanie wojennym i weryfikacji dziennikarzy przez rezym Jaruzelskiego, obowiazuje do dzis" - JOANNA LICHOCKA

00:40 Hrs. Siusiu (slomkowe + lekko puszyste) + pragnienie + 1-sza szklanka wody.

02:56 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

04:20 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste) + straszne pragnienie +  2-ga szklanka wody.

05:41 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + sucho w ustach. Pragnienie.

05:51 Hrs. 3-cia szklanka wody + wkladam sloik wody przegotowanej do zamrazalnika na wode strukturyzowana.

07:26 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste) + sucho w ustach + dretwy jezyk.

11:42 Hrs. 5-ta szklanka wody + lyzka stolowa octu jablkowego.

12:15 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste). Jestem bardzo slaby, trzese sie jak osika, mdleje + sucho w ustach + sztywny jezyk. Boje sie stac na nogach. Opieram sie o sciany mieszkania + chodze na czworaka.

12:55 Hrs. Jem przez sile miseczke granoli zalanej mlekiem migdalowym + oslabienie totalne. Nie moge stac na nogach. Boje sie, ze upadne + nieprzyjemnie cisnienie w tyle glowy.

13:14 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste) + zawirowania w glowie. Slaniam sie + sucho w ustach + dretwy jezyk. Boje sie siedziec w domu. Padne i nikt mnie nie odnajdzie. Ubieram sie. Wole pasc na ulicy. Ktos zawsze zadzwoni po pomoc.

13:42 Hrs. Koncze wczorajszego kurczaka + jedzenie rosnie mi w gebie. Jem przez sile + bierze na wymioty.

13:50 Hrs. Bol brzucha.

13:55 Hrs. Wychodze z domu w strasznych bolach + slabiutki. Ledwo wlocze nogami + Tajemnice swiatla w intencji zmarlego Rysia + Mamy. Oboje zmarli w czwartek + slonce + spiew ptakow + dretwy jezyk.

14:13 Hrs. Czestuje sie darmowymi gazetami ze skrzynek na chodniku. "Toronto Metro" z "Another pedestrian killed amid road safety plan debate" na okladce +"24 Hours Toronto" z "Ford Decision. Did Toronto council approve Rob's memorial stadium?" na okladce.

No comments: