Monday, August 22, 2016

Nagle

Kompozycja z mieczykiem Martyrs' Shrine
oziebienie po tak dlugich upalach dalo mi kilka nerwoboli i strzykania w kosciach. Moja formula na samouzdrawianie jest niezwykle prosta:

WIARA W JEZUSA + EFEKT PLACEBO = SAMOUZDROWIENIE

Nie lekam sie przeciwnosci

Nie lekam sie przciwnosci, ktore
napotykam,
bo one nie zrujnuja mojego zycia.
Najwyrazniej Bog chce, bym byl tak
obciazony swoim brzemieniem.
Bede przygarnial tych, ktorzy lgna
do mnie, znosil innych z
milosierdziem,
az do dnia, gdy powolasz mnie Boze
do Siebie

(na podst. Listu LXXXVIII) ("Modlitewnik Swieta Hildegarda", WYDAWNICTWO M, Krakow 2016).

02:46 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

04:00 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze 15-stopniowo. Temp. w kuchni 21C. + zrywam kartke z kalendarza: "Serce to palac szklany. Gdy peknie, nie mozna go naprawic" - PRZYSLOWIE ORMIANSKIE.

05:12 Hrs. Biore kropelki Milk Thistle na pusty zoladek.

05:15 Hrs. Lektura tronowa. "Glos".

Pewne jest jedno, jesli Polska i kraje naszego regionu beda potrafily zbudowac wspolnote zabezpieczajaca rodzine i wlasnosc, to wkrotce moga stanac w obliczu innej fali uchodzcow: imigrantow z zachodniej Europy, niepoznajacych juz wlasnych krajow. A to moze stworzyc podstawe do budowy nowej Rzeczypospolitej, juz nie "obojga", ale znacznie liczniejszych narodow. Bruksela i Berlin (jesli w ogole przetrwaja), a byc moze takze i Moskwa, beda ja wykpiwac jako "republike strachu". Ale my nazwiemy ja "Rzeczpospolita roztropnosci". Prawdziwa Unia Europejska (Krystian Kratiuk, "Rzeczpospolita roztropnosci", GLOS, 10-16.08.2016).

05:50 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 72 kg + arytmia.

05:59 Hrs. 1-sza szklanka wody z lyzeczka 300 mg magnezu Magnesium Citrate.

06:25 Hrs. Pije szklanke zielonej herbaty + 2 daktyle + kapsulka 60 mg Ginkgo Biloba + kapsulka 365 mg Magnesium + Taurine + kapsulka 320 mg Turmeric Force + zelatynka 1200 mg oleju z ryb OMEGA - 3 + kapsulka 1300 mg FLAXSEED OIL + kapsulka 500 mg GARLIC + 3 tabletki 1000 mg VITAMINE C + ciasteczko kokosowe.

06:54 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju z lnu + gozdzik do zucia + magnes do kieszeni.

07:00 Hrs. Odpalam maszyne + spiew ptakow + slonce + sloneczne okulary + wspanialy chlodek i jest czym oddychac. W Radio 7 na fali 1320 AM mowia, ze jest 14C.

07:08 Hrs. Czestuje sie 2 gazetami ze skrzynek na chodniku. "24 Hours Toronto" z "Rio Bravo! Canadian sprinter Andre De Grasse on where he's going next in his amazing journey and his relationship with speedster Usain Bolt" na okladce + "Toronto Metro" z "World Class. T.O. welcoming Penny home with pride" na okladce.
ESSO, Shell, Petro-Canada biora za litr paliwa $1.03.9.

08:12 Hrs. Jem brzoskwinie + jadro pestki.

09:51 Hrs. 2-ga szklanka wody + paczuszka sezamek.

10:50 Hrs. Siusiu (zlotawe).

11:53 Hrs. Jem 2 kanapki (4 kromki chleba posmarowane cienko maslem + 4 plasterki wedzonego lososia).

12:16 Hrs. 3-cia szklanka wody + paczuszka sezamek + kapsulka 200 mg magnezu + tabletka wapnia + tabletka multiwitaminy.

12:45 Hrs. Siusiu (zlotawe).

13:20 Hrs. Jem 2 pomidory.

No comments: